Cumartesi, Aralık 3, 2016

Örgü Mantom

56

örgü manto
Kış için ördüğüm mantom. Tam bitirdim, kış da bitti. Artık seneye giyerim.

örgü manto

örgü manto

örgü manto

Paylaş
zulaltan
Bir şey yap, güzel olsun. Çok mu zor? O vakit güzel bir şey söyle.. Dilin mi dönmüyor? Güzel bir şey gör Veya güzel bir şey yaz..Beceremez misin? Öyleyse güzel bir şeye başla.. Ama hep güzel şeyler olsun.. Çünkü her insan ölecek yaşta..! Geç kalmayasın." Şems-i Tebrizi Kişinin değeri nedir? - Aradığı şeydir! Eğer sen, can konağını arıyorsan, bil ki sen cansın. Eğer bir lokma ekmek peşinde koşuyorsan, sen bir ekmeksin. Bu gizli, bu nükteli sözün manasına akıl erdirirsen, anlarsın ki Aradığın ancak sensin, sen. Madendeki inciyi aradıkça madensin. Ekmek lokmasına heves ettikçe ekmeksin. Şu kapalı sözü anlarsan, anlarsın her şeyi; Neyi arıyorsun, sen osun. Senin canın içinde bir can var, o canı ara! Beden dağının içinde mücevher var, o mücevherin madenini ara! A yürüyüp giden sufi, gücün yeterse ara; Ama dışarıda değil, aradığını kendinde ara. MEVLANA

56 YORUMLAR

  1. teşekkür ederim. sürekli başından ayrılmadan ördügüm de bir buçuk haftada bitirdim.başka renklerde ördüm onları şal yaka yaptım.kaban almak derdinden kurtuldum.

  2. Vallahi ben de tebrik ediyorum… Bu kadar kısa sürede bu işi çıkarmışsınız madem gerçekten inadınıza, işi sahiplenişinize hayran kaldım… Bir de bunun içine bir astar dikin (beyaz olması ve içini göstereceği için ) satışına başlayın :) Ayda kaç tane yaparsınız, rengarenk tasarlarsınız falan :D Köşeyi dönersiniz yeminle :)

  3. teşekürler örmek kolayda satmak biraz zor çok seçenek var artık her yerde uygun pazarı bulmak lazım.internette yaptığım ürünleri satayım dedim vergiyle ilgili proplem olur kazancından çok zararı olur deyip vazgeçtim hep.ticaret için cesaret lazım.

  4. Çok güzel görünüyor, gerçekten tebrikler.Yukardaki kemer sanırım deriden.Aynı modelden tığla denense acaba mantoda nasıl durur gibi bir fikir geldi.Örneğin tunus işi gibi tığ örgüsü olsa.Mantoyada bağlı durabilir her zaman.

  5. tığ işi kemer ördüm ama kullanmadım. kendi ipinden kemer örmek güzel durur farklı kombinasyonlar yapılabilir.tamamı tığ işi bir manto seneye örecem allah izin verirse.kış olunca insan yüne heves ediyor. yazlık ipten bir bluz örmeyi düşünüyorum inşallah onu da paylaşırım.

  6. Vay be, ne büyük bir emek… bir kazak örmek konusunda bile sabrı olmayan biri için inanılmaz birşey yapmışsınız. Çok beğendim, emeğinize, ellerinize sağlık…

  7. wildpoppy, sizin yaptıklarınıza baktım sıkılgan biri için baya sabır gerektiren güzel şeyler yapmışsınız.profilinizi okurken, ikizler olduğunuzu tahmin ettim. cümlelerinizin sonunda ikizler olduğunuzu öğrendim doğru tahmin etmişim.ikizlerin bahar havasını tam yansıtmışsınız ürünlerinize.kardeşimden biliyorum ikizler gerçekten çok değişkendir ama değişken olmalarının avantajı var. negatiften pozitife hemen geçebiliyorlar.benim gibi takılıp kalmıyorlar. ben sabit burç oğlak.

  8. Bu mantoyu çok sevdim,hızınıza da hayran olmamak elde değil.Haki yeşilini örmek isterim,benim kağnı hızımla ne kadar sürer bilemiycem artık.Ellerinize sağlık

  9. buna benzer kırmızı ve de grisi var onların yakası değişik.üzerinize giymek konusunda telaşlıysanız çabuk örersiniz.bitmişini merak edip bu gün şu kadar santim örecem deyip program yapıyorum başından kalkmıyorum.asosyal bir kişilik olmanın avantajı var tabi ,beni gezmeye çağırdıklarında ben ceket örüyorum programımı bozamam diyecek kadar takıntılı olmanız gerekir benim gibi olmanızı tavsiye etmem.teşekkürler hatırlıkahve.

  10. teşekkürler cosmokedi. örgü dikişten daha kolayıma geliyor aslında. dikişte makina bozulur uğraşırsın, tela yapıştırman gerekir, ütü gerekir daha çok hareket gerekir.örgüde oturduğun yerde örüyorsun bana örgü daha kolay geliyor.

  11. görsem bu eseri Zara’ da Vakko’da, olsa 700 TL etiket üstünde , hemen indirim isterdim . çünkü fakirim. Ama demezdim bu ne böyle burda diye. yakışırdı yani oralara. Fakirin ne işi varsa öyle yerlerde artık. salı pazarının suyu mu çıktı. ben böyle de mutluyum . evet mutluyum. çok mutluyum hem de.

  12. teşekkürler saatoniki :) fakirliğin faydası da var madem alamıyorum kendim yaparım diyor üretken oluyor. zaten vakko, zara gibi yerlere o ürünleri diken, yapan asgari ücretli insanlar.

  13. siz de mi fakirsiniz? büyükdedem; ” fakirlerden ve mutsuzlardan uzak dur” derdi. yani fakirseniz müsadenizle başka bir bloga gideceğim.

  14. saatoniki, burdaki arkadaşlar vakko, zara gibi yerlere gider modeli beğenir fiyatı beğenmezse bunu ben kendim nasıl yaparım diye araştırmaya başlar , uğraşır daha iyisini yapar sonra da 10marifet’te sergiler :) gönlü zenginlerin blogu burası :)

  15. güzel demişsiniz zulaltan :) bir de saatoniki buranın en eskilerindendir aslında, ben de bakmayın bir varım bir yokum ama eskiden beri bakarım buraya ve saatoniki kendimi bildim bileli vardı :) çok eğlenceli yorumlarıyla ünlüdür :)

  16. çok harika ince el emeği olmuş bravo tebrik ederim. :)
    senayatılgan bişi sorcem ben dün yaptıgım şeylerden 2 tane gönderdim ama yayımlanmamış onaya da gönderdim ne kadar sürecek alamadımmm :(

  17. esinn43 bilgi@10marifet.org bu adrese mesaj at bilgi alabilirsin. genelde sırasıyla yayınlıyorlar senden önce kaç kişinin olduğuna göre değişir ama genelde uzun sürmez. dün saat kaçta yolladığına göre değişir bir buçuk günde sürer bir günde sürer değişken yoğunluğa göre

  18. deliisibunlar sağolun :) taşımam gerekmedi evden hiç çıkmadan bitirdim. ben çok gezen biri değilim zaten evcimenliğin faydası var. bir iş yapmaya karar verdiğimde belli bir süre veririm kendime o sürede bitecek derim ona göre çalışırım :)

  19. amigurumitr, kışın daha hızlıyım, yaz geldimi yünle örmeye hakikaten sabır gerekiyor bir türlü elim gitmiyor yüne sıcaklardan. kış gelsin yeni bir manto yapacam :) teşekkürler yorumunuz için :)

  20. munuresciğim bu sanat eserini nasıl görmezsin dermişim :) bugün benim farkedilme günüm ya da kış geldi ya mantom kendini göstermeye başladı :) çooooook sağol :) yeni bir şeyler yapmıyom, benim eski işler tekrar tekrar yayınlanan diziler gibi oldu be ya :D

  21. valla çok gerilere dönüp bakma şansım olmuyor ki göreyim canım :) geliyorum bakıp yorum yazıp çıkıyorum, ki kızım şuan odamı talan etti, süs kelebeklerim yerlerde, hele de dergileriimm … ooyy çok şey kaçırıyorum. neyse yorum yapıldıkça ben de görüyorum işte, bir ara yakın incelemeye alırım artık :)

  22. yok be ya ben öyle yakın incelemeye alınacak işler yapamıyom bir şey kaçırmazsın korma :D sana kolay gelsin, şimdi odayı topla bakalım işin yoksa :D

  23. toplamayı bırak yeni yıkanan halıma masadan kahve fincanını alıp ters çevirmiş canım kızım :/ çok işim var çoookk :(

  24. ehehhehhehe,Kemal Sunal ın filmleri gibi ısıtıp ısıtıp sunuluyo ehehhehehhe :)))) telif al sen de :P
    Bİ de bişi yapmıyorum diyosun.Aslında az ve öz yap daha kıymetli olsun.

  25. haha benim deli kız göründü:) işte bana blog açma işini kendine dert etmiş ankaranın güzel deli kızı :) dünden beri blog sorularıyla kendisini iyice çıldırtım :) kemal sunal filmi gibi ilgi görse keşke o zaman reklam alırım işlerime, paraya para demem :D çok mersi deliişibunlar :)
    seherciğim sanada çok teşekkürler :)başka renkleri de var onlarıda yayına yollarım fotosunu çekmeye üşenmezsem :)