Perşembe, Aralık 8, 2016

14 YORUMLAR

  1. çok şirin zelis bunlar kolalıyolar sanrım dimi yoksa nasıl duracakki bir ara çok modaydı bunlar şekerlik yapardı annemler şekerli suyla kolalardık:))

  2. Çok güzel çok beğendim paylaşım için teşekkürler. Ben de yapmak istiyorum ama şu kolalama işini hiç bilmiyorum, bilen varsa yardımcı olabilir mi acaba çok sevinirim

  3. chakir hazır kolalar satılırdı onu suyla karıştırıp yaptığımız elişinide ona batırırıdık sonra nasıl şekil vermek istiyorsak o şekilde şekil verip kurumaya bırakırdık…ama bulamazsan eğer ki biz öle yapardık;şekerli su yani bi nevi şerbet ertitirdik aynı işlemi onunlada yapardık.ama suyla şekeri soğukmu eritirdik yoksa kaynatıptamı eritirdik onu hatırlayamafım:)))

  4. şekerli suyla bu yapış yapış olmaz mı acaba ıslandıkça :) ben huylanıyorum yapışkandan da :) ikisi de denenebilir teşekkürler asyayaren

  5. şekerli suyla bu yapış yapış olmaz mı acaba ıslandıkça :) ben huylanıyorum yapışkandan da :)

    biraz sanki öyle oluyor zaten kurumaına yakın yapış yapış olur çok ıslatacaksın su gibi yani o zaman allerine yapışmaz zaten bir gün bekliyrsun kuruması için kuudurktan sonrada yapış yapış olmuyor :)

  6. chakir,hazır sıvı kolalar var marketlerde satılıyor…üzerindeki tarife göre kolasını biraz daha fazla olarak hazırlayıp, kolalayacağınız eşya bu tip bir sepet ise boyutuna göre kutu olur, başka birşey olur geçirip kurumasını bekleyin…***bu sıvı kolaları çamaşır, dantel, perde vs. içinde kullanabilirsiniz…uzun süreli kullanabiliyorsunuz…1 yıl boyunca 1 kere kola yapıp daha sonra kirlendiğinde yıkayıp, ütü veya kalıp uygulaması ile aynen devam kullanabilirsiniz…

  7. Çok teşekkürler tavsiyeleriniz için sefa97 ve tabi paylaşımınız için zeliss. en kısa zamanda deneyeceğim kola sıvısı temin eder etmez:)

  8. ben nasıl işlere döneceğim ya kim tavsiye etti bu siteyi aaane güzel işler eklenmiş tam benlik sitekeşke çalışmıyor olsa idim bugün yahu