Örgü Tavuk ve Renkli Civcivleri

-

Ofisimize gelen el yapımı hediyelere bir tane daha eklendi: Örgü tavuk çiftliği. ssserpil‘in 10marifet ofisi için tasarladığı hediyenin, tam bahar geldi derken kışa geri döndüğümüzü düşündürten kapalı bir günde bizi güldürdüğünü söylemeliyim.

örgü oyuncak

örgü oyuncak

Tasarımcısının kendi tabiriyle “Kokoş tavuk” ve civcivleri, biraz gürültü yapsalar da el yapımı hiçbir şeye kızamadığımız için onları da böyle kabul ettik :) Şaka bir yana, ssserpil’e bu jesti ve emeği için çok teşekkür ederiz.

shane

13 yorum gelmiş

  1. yagmuryurek

    ben yumurtadan yeni pırtlamış civcive bittim ellerine sağlık serpil :D ofis aldı başını gidiyor şahane :) yer bulamazsanız benim salonumda da sergileyebiliriz :D

  2. senayatilgan

    Hahaha :) Serpilcim çok cici olmuşlar. Ben ilk bakışta civcivler bize kafalarını mı çevirmişler dedim ama herhalde kargoda döndüler diye bize bakıyorlar :) Ellerine sağlık…

  3. zulaltan

    ha ha :D gerçekten de pırıltılı boncuklarla tavukta senin gibi süslü :) civcivler yukarda bir şey görmüş ona bakıyorlar ne gördüler yukarda acaba ??

  4. esinn43

    senayatilgan nerlerdesin ya bişi sorucam sana bi tane kapalı abiye buldum penyeden yapılmış siteye koydum ama hala yayınlanmadı arama motoruna saks mavisi kapalı abiye yazdın mı çıkıyo belinden siyah kumaşlı mavi eşarplı bi kız giymiş bayıldım ben ona bi baksan da bana biraz anlatsan.
    ben kumaş aldım saks mavisi bide düz siyah tül aldım onun gibi yapmak için ama kumaşım ince biraz jarse penye kumaşım üst tarafına siyah badiyle giysem görünmüycek ama etek bölümü nasıl halletsem bilemedim senin bi fikrini alem dedim.elbise v yaka pileli önden aşşaya kadar uzun.

Bir Cevap Yazın