Örgü yatak örtüsü

-

Bu örtüye başladığımda tek başıma bitirebilirim sanmıştım ama iş çok uzayınca anneden yardım aldım.Yapımı zor ve sabır isteyen bir iş ama evdeki artık örgü yumakları bu tür işlerle iyi değerleniyor.Resimde gördüğünüz her parça önce küçük motiflerin işlenmesi ve birleştirilmesiyle oluşuyor.Daha sonraki aşamada ben etrafının mor ve siyahla ördüm.Siz etrafini istediğiniz renkle işleyebilirsiniz.

61 yorum gelmiş

  1. gulenbayan

    Sevgili sabırlı insan Fatoş hanımcığım; bakınız şimdi şöyle bir şey oluyor. Biz (yani en azından bizzat ben kendim) etrafına siyah ya da mor renk işleyemem çünkü etrafına işleyecek bir materyale sahip olmalı insan önce değil mi?? O kişi bu durumda ben olmuyorum. Ben böyle bir güzelliğe sahip olmayı isterim ama başlamaya bile cesaret edemem. Daha fazla saçmalamaya devam edemeyeceğim için de ellerinize sağlık deyip gidiyorum buralardan.

  2. gonuldenele

    gulenbayan diyor ki;kriizantem’ciğim :)))))))) ya ben neden yapamıyorum böyle şeyler??? Ben anca yorum yapıp duruyorum :(

    Gülenim bu işleri yapabilmek için motivasyon lazım.Senin yaptığın en büyük iş ..Haksızmıyım?

  3. akoni

    zor bir işe girişmiş ama başarı ile tamamlanmış. örtünüzse harika olmuş. iiyi günlerde kullanın.. annenizin de ellerine sağlık

  4. celebi74

    bence sen onu tek başınada yapardın şekerim ama istedin ki illa anneciğin de katkısı olsunonunda bir imzası olsun:)elleriniz dert görmesin

  5. Fatos01

    valla bende bu sitenim iyice müptelası oldum…çok yaşayın valla.müthiş güldürdünüz beni.Yaw siz ne bakiyonuz bana örtünün en az yarısını annem işledi:) işte havasını atmakta bana düştü.

  6. gulenbayan

    Gönüldenele’m; sen neredesin kaç gündür? Blogdan yorum yazdım, almadın mı :( Merak ettimdi seni.Gülenim bu işleri yapabilmek için motivasyon lazım.Senin yaptığın en büyük iş ..Haksızmıyım? dedin ya, bu ne demek anlamadım??Kızlar inanmayacaksınız ama benim de yaptığım bir battaniyemsi örtümsü bir ‘şey’ var ama baksanıza şu yukarıdaki battaniyeye ben nasıl gösterTeyim şimdi onu size :(Fatoş bir daha tebrikler..

  7. fene

    fatoşcum tebrik ederim.ellerin dert görmesin tabi anneciğinin de…maşaallah diyorum sabırlı insanlar size…bu motifleri uzaktan o kdar çok severim ve benim de olsun isterim ki…ama o sabır yok bende maalesf….ayakta alkışlıyor ve tebrik ediyorum efenim sizi :))

  8. alonenes

    tebrik ediyorum gerçekten zor…bende başladım birkaç gün önce bnimki daha küçük olcak ama…şimdilik 7 motifim var:))akşamdan akşama yapıyorum ben bakalım ne zaman biter…

  9. fiamma1

    ha-ri-ka annenizin de sizin de ellerinize saglık çok muntazam olmuş bayağı da uzun surmustur iyi günlerde kullanın

  10. gonuldenele

    Gülenim bu işleri yapabilmek için motivasyon lazım.Senin yaptığın en büyük iş ..Haksızmıyım? dedin ya, bu ne demek anlamadım??

    Canım benim bizlere yazdığın güzel yorumları kastettim ,Sen böyle güzel yazdıkça daha bir iştiyak geliyor insana yaa.

  11. Fatos01

    beğeniler için teşekkür ediyorum arkadaşlar.Gönüldenele doğru söyledi ,gulenbayan’ın yorumları bana göre samimi,farklı ve cekici…benim örtümde de ilk onun yorum yazması da benim şansım olmuş.Doğal bir iştirak yaratıyor.

  12. gulenbayan

    Kızlar, güzel, becerikli kızlar; kimimiz güzel işler yapar ben gibi kimileri de anca vıdı vıdı edip durur :D Aramızdaki büyük fark bu. Ah yapsam ah yapabilsem.. İltifat aldığımda teşekkür edecek bir elbecerim olmadığına göre ben de yorumlarıma olan iltifatlarınıza teşekkür edeyim bari :D 10marifet olayına yaklaşımım için kndimi hayli hırpaladım ha :DGönüldenelem; yorumunun bu anlama geldiğini biliyordum ama ‘aç, aç, aç, aç’ istedim.Sizi seviyor ve babamla öğlen kahvaltısına gidiyorum :)Ama geleceğim yine geleceğim :)

  13. kriizantem

    Senin diktiklerinde ortada güzelim, yatak örtüsünüde biz yaparız sana, boşver:))

  14. gulenbayan

    kriizantem’ciğim kıyamam ben o narin ellere. Sizler örtünüp ısının ben mutlu olurum :) Aslında fena fikir değilmiş, sizlerin yapması; mesela her arkadaşım 10 parça yapıp gönderirmiş ben burada eklermişim :D imece battaniye :))) hahahahah..

  15. Fatos01

    e bende varım..3 motifi çıkardık bile..bakalım kaç motif cıkacak..haydi arkadaşlar VAR MISIN? YOK MUSUN?

  16. Fatos01

    Hamdi bey 10 motif diyor…bir tur daha deneyelim bence..belki daha çok motif cıkar arkadaşların kirli çıkılarından:)

  17. embir

    yok artık, nasıl yani, buna ömür mü dayanır, en büyük tebriklerimi gönderiyorum. Maşallah deyim.

  18. kriizantem

    hadş elimiz değmişken herke 2 motif yapsa 8 eder: kaç motiften çıkıyıor bu örtüüü? Çok ören lazım çokkkk. Kampanyaya gelin bayanlarrrrrr, nerdesinizzzzzz?

  19. aheng

    Evdeki artık iplerinizin rengi ne güzelmiş diyecektim ki onları siz biraraya getirmeseydiniz belki farkedilemeyeceklerdi,süper bişi olmuş,annenizin ve sizin ellerinize sağlık,güle güle kullanın.Ben de örmek isterdim ama aldığınıza alacağınıza pişman olurdunuz,tığla aram hiç yoktur hemide hiiiçç…

  20. bizimgibiler

    Çok büyük bir emek gerçekten, annenizin ve sizin ellerinize sağlık.Motif işinde ben de varım:)) Motif günü yapalım hatta. Her ay birini belirleyip ona 10 motif gönderelim:))) Ömrümüz yeterse herkesin böyle bir örtüsü olsun sonunda:)

  21. alonenes

    tebrikler süper bir fikir:))ben örtü örmeyi bırakıyım en iyisi:))buda yeni bir etkinlik olur yılda 12 kişi örtü sahibi olmuş olur:)

  22. Fatos01

    gülenbayanım bak ciddi ciddi örgü bir yatak örtün olacak galiba.katılım çogalıyor:)teşekkürler arkadaşlar

  23. gulenbayan

    Heyecanla bekliyorum. Gerekli motivasyon anında gönderilir :DHade örtüye gel baĞyan, bir garibi sevindir.O garip ben oluyorum :D

  24. gulenbayan

    Koskoca 10marifetten çıka çıka bu kadar mı motif çıktı? Bu kadarcık motiften değil yatak örtüsü; çıksa çıksa anca kırlenti çıkar; yatak örtüsüz kırlenti ne yapayım :Dİmza:Nankör :DGörürsünüz sizİmza:Tehdit unsuru gülen bayan :D

  25. gulenbayan

    Fatoş’um hadi başlıyoruz denince ‘kıyamam ben sizeee’ diye bağırıp çalışmayı durduracaktım zaten :)İnsanların işi gücü yok da bana örtü mü örecekler.Güzel güzel sohbet ettik, iyi oldu.Lafımı eder giderim :PBu 10marifetçilerin hepsi birer Hamdi beymiş. hihohaha

Bir Cevap Yazın

Örgü modelleri dekorasyon fikirleri

| | 0 Yorum

Video: Tığ işi sihirli halka nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Tığ işi motif örnekleri – cndnyprk

| | 0 Yorum

Örgü modelleri, örgü dünyası

| | 0 Yorum

Video: Örgüde eksiltme ve kol kesimi nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Hasır örgü modeli nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Örgü hayvan figürlü bebek dönencesi

| | 1 Yorum

Video: Yağmur damlası örneği nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Çatalla ponpon nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Zigzag tığ işi örgü yapımı

| | 0 Yorum