Cumartesi, Aralık 10, 2016

Örgüden Bebek ELbisesi

18
ön
ön

Nehir hanımı giydirip poz verdirmek zor oldu ama :)içinde yeşil vardı beyaz vs. süper olurdu:))) Neyseee… Etek ucundan başladım, ipim bambu ip,hiç alerjik değil yani tam bebek işi.. açıklaması içeride..

arka
arka

Ben renk tutturmaya çalışmamak için bütün örgüyü çorap gibi yuvarlak dönerek ördüm,(normal şişlerin arkalarını çıkarıp çorap şişi gibi kullanarak) dikişte olmadı,sadece omuz askılarını sırttan dikmek gerekti…eteğinde hani şu artırıp azaltmalı delikli desen varya onu kullandım, bel seviyesine gelince de burgulu örgü yaptım…tam o geçiş yerine tığ ile tek renk bir ipten kemer ördüm ve taktım. Arkada beline önden ise yakasına aynı ipten tığ ile iki çiçek yapıp diktim…içindeki şekerle şepşeker bişey oldu:) Tabi yiğenlerim ikiz olduğu için iki tane ördüm :))) feda olsunnn…Hadi hadi kapın şişleri….

18 YORUMLAR

  1. Ellerinize sağlık.Nefis:)Çocukken giyilen böyle özel giysiler hiç unutulmaz.Teyzem/halam bize çok güzel elbiseler örmüştü diyecekler büyüyünce de.

  2. örgünün modeli de çok hoş , minik manken de çok şirin ama elbisenin renklerine bittim. siz karıstırarak mı yaptınız ?akıllı iplerden ise marka ve numarasını rica edebilirmiyim.

  3. teşekkür ederimmm….inşallah hatırlarlar tuffecim, sizede teşekkür ederim arkadaşlar…Sevgili bengi abla, ipler nakonun %100 bambu ipleri,rengi böyleydi,bende senin gibi renklerine bayılıp aldım, ne yapsam derken bu gelmişti aklıma,uzun çizgilerle yapmışlar, akıllı ipte değil, geçen yıl örmüştüm ismini hatırlayamıyorum…yinede bi ipçiye bakayım hatırlarsam yazarım…sevgiler…

  4. Elinize sağlık Çok tatlı olmuş ikizler güle güle giysin:)misinalı şiş kullansanız daha pratik olurdu, dediğiniz şekilde biraz yorucu olmuştur sanırım..

  5. :) sağol selmacım…o misinalı şişlerin geçiş yerlerindeki atlatma derdi beni acayip geriyo, 4 şişle örüyorum daha kolay geliyor…yorucu olan aynı şeyi iki kere yapmak…hiç sevmem tekrarı, ama çare yok :)

  6. harika olmuş, çok ta yakışmış. Renklere de bayıldım. Misinalı şişteki geçiş yerleri benim bir süre sonra kayboluyor, öööle devam edip,kafama göre örüyorum.

  7. sağolun arkadaşlar….Valla potluk falan olmuyor Selmacım, olabilecek gibi olursa da şiş geçişlerinde 3-5 ilmek kaydırabilirsin arada, mevcut yerinden bir sonrakine…benim çok kolayıma geliyor, hele böyle renkli iplerse kullandığım malzeme, kazakta ve kazak kollarındada kullandım yıllarca…dikiş olmuyor hemde kopar kes yok, ipek böceği gibi gidiyor…Sesicim misinalı şişte geçiş yeri oluyomu:) valla ben bi heves denedim onu yıllar önce, şişin bitip misinaya geçtiği yerdeki kalınlık farkı deli etti beni gittim 4 şişin arkasını çıkarıverdim yine :)zaten 2.5a kadar çorap şişleride var…Çelebicim harikalık senin vasfın şekerim,çok sağol…Fene kap şişleri hemen dene….Gülseyhancım sende çok sağol…

  8. özgecim geçiş yerleri derken ben sıra başları sanıp ona göre yazmıştım, kalınlık farkı evet gıcık edici gerçekten de:)