ÖRGÜDEN KIRKYAMA

-

farklı ipler,farklı renkler,farklı modeller aynen kırkyama gibi olmuş artık ipleri değerlendirmek adına yapılabilir güzelde olur.kaynak ve kaynak

19 yorum gelmiş

  1. acemihobici

    nefis, nefis, ben kırkyamaya bayılıyorum ama kumaştan kırkyama bile yapamıyorum, dörtyama yapıyorum fenalık geliyor….bunu yapmaya kalksam ne olurum acaba????? ama bayıldım ben buna…

  2. Fadis

    İlk gördüğümde kare kumaşların üstünde örgü desenler aplik edilmiş sandım ne orjinal olmuş dedim, aa birde baktım ki tamamı örgü. Gerçekten çok güzel olmuş. İnce işçilik. Bunu yapmak için büyük bir sabır lazım.

  3. sybella

    Harika bişi olmuş bu yahu ama yaparken de sabırlı olmak lazım. Benim işim hemen yapılıp bitecek gelemem pek böyle şeylere. Onun için böyle özel şeylere sadece bakınıyorum…

  4. banuca

    Çok güzeeeel. Herbir parça ayrı bir uğraş. Aslında arada bir aynı ölçülerde olmak şartıyla böyle parçalar örüp örüp bir kenara koymalı, devamlı yapmak beni sıkar:))

  5. Yamali bohca

    Çok güzel olmuş, paylaşım için teşekkürler.Acemim bu örgü benide örgü biraz sıkar ama söz sana işlerim hafifleyince birşey yapıp yollarım. Şimdi haftada 30 saat derse giriyorum, eve gelincede evin işleri vb.

  6. GERÇEKTEN İYİ FİKİR GÜZELDE OLMUŞ HAKINI VERMEK LAZIM BİZDE SANA PAYLAŞTIĞIN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZSEVGİLER.

  7. 03bellinda

    kızlar ne yapsak beğendiğimiz ama örmeye fırsat bulamadığımız örnekleri çıkarıp böyle eklesek hem battaniye hemde örneklik olarak kullansak

Bir Cevap Yazın