Çarşamba, Aralık 7, 2016
Örgülerim

15 YORUMLAR

  1. Evet arkadaşlara katılıyorum, ilk örgünün modeli güzelmiş, elleirne sağlık… Böyle ören bir kardeş bize de rastalamaz mı yahu?…

  2. tamam çelebi birdaha tepeden deniyeyim inşallah olur çok uğraşıyoum tam net olmuyor bilmiyorum nedendir .beğendiniz ve güzelyorumlarınız için çok teşekkürler çok mutlu oldum sevgiler.

  3. evet anlatırım neden olmasın ben önü 68 ilmekten başladım illk ilmeği boş alıyorsun ikincisini düz örüyorsun bir artırıyoruz 3düz örüyoruz 3 ilmeki biren alıyoruz 3 düz örüyoruz 1 artırıyoruz 1 örüyoruz bu şekil başa geliyoruz dönüp arkasını ters örüyoruz ama rtırdığmız ilmeği boş alıyoroz bu şekilde başa geldikmi dönüp yine duz ürüyoruz 2 düz örüp artıryoruz 2düz örüp yine 3 ilmek birden alıyoruz 2 düz örüp rtırıyoruz 3örüp bir artırıyoruz bu şekil devam ediyoruz örnektede görüldüğü gibi bir yerden topluyorsun br yerden kesiyorsun arkallar hep ters örulecek umarım iyi anlatabildim takıldığnız olursa yardımcı olurum kolay gelsin.

  4. pardon yeni fark etim bir yerden topluyorsun biryerden artırıyorsun topladığın bire iniyor artırdığın 9çıkıyor örnek tamamlanmış oluyor bu şekil devam ediliyor.