Perşembe, Aralık 8, 2016
Ornitorenk Handmade PonPon Pon

Ornitorenk Handmade PonPon Pon

12

ponpon perde
Aslına bakarsanız bu kapı perdelerini yapalı yaklaşık beş yıl oluyor, yıllardır yazmadığım eski blogumu kapatma kararı almıştım ve onun arşivinden birkaç fotoğrafı kaydederek gerisini yayından kaldırdım. İlk perdem bebek odası için hazırlandı, ponponları bebe yününden yapmıştım, birleştirmek için floş makrome ipi ve ahşap boncuklar kullanmıştım. Oğlum emeklemeye başlayıp alt sıradan itibaren ponponları birer ikişer koparınca kaldırmak zorunda kaldım. Artık dört yaşında koca bir delikanlı olduğuna göre yeniden ortaya çıkarabilirim. Koridorum için hazırladığım perdede toprak tonlarını kullandım ve bakır takı zinciri ile birleştirdim. Obsesif bir ornitorenk olduğum için de zincir baklalarını tek tek sayarak eşit sayıda ayırdığımı söyleyerek kendimi açık etmeme gerek var mı bilmem? Blog adresimi zaten biliyorsunuz.

ponpon perde

12 YORUMLAR

  1. bu toprak tonlarında olana ben zaten bayılmıştım ve benım mutfagıma yapmam ıcın ılham kaynagım olmuşstu usttekınde bayıldım tam yazlık olmuş onlar yazlık perde yanı:)))

  2. gözümün önüne ponponları yetişebildiği yere kadar koparan bebek görüntüsü geldi ve gülmeden edemedim :) artık büyümüş gerçekten de, ne mutlu. siz de bu cicileri hayata döndürmüşsünüz, bize de görme şansı verdiniz, içimiz açıldı. çok hoşlar. (ben olsam ben de sayarım sanırım :))

  3. senayatilgan okurmusun biii sana msj attım buraya ama site sahibi onuda onaylamadı bana garezi mi var ben anlamadım gitti.yaptıklamı yayınlıcekse yayınlasın yok oraya tıkla buraya tıkla yok şunu yap yok bunu yap amma ugraştırıcı ya.o kadar şey gönderdim 1 tanesini yayınladı niese artık:((((

  4. @ ssserpil teşekkür ederim, sizin paylaşımlar bunların tekrar ortaya çıkmasına neden olmuştu

    @deliisibunlar e o zaman ne duruyorsunuz girişin hemen işe

    @ zulaltan teşekkür ederim

    @ shane deli işi saymadan hesaplamadan yapmayı çok isterim ben hep bu tarz işleri ama karşısına geçip oturdum mu bilirim ki kafamdan onları hep bir düzene sokmaya çalışır kafamda uğultular başlayıncaya kadar kendime rahat vermem o yüzdende sayarım, renk tekrarlarını hesaplarım hatta bunlarda önce resmini çizip hesaplamış ona göre yapmıştım :)

    @ senaat sizden de güzel yorum aldım ya uçtum havalara o halı gibi kırlentler hala aklımda

    @esinn43 kimsenin kimseye garezi yok sadece yazıların onayı için zaman gerekiyor

    @sybella teşekkür ederim :)

  5. çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık aslında yazıyı didikledim biraz hani bunun neresinden fırlıcak elfler diye ama yok…. şaşırmadım desem yalan olur :) bende toprak renklerini çok beğendim -ama açıkçası zincirleri saymak beni sıkardı ve bu görüntü biraz çirkinleşirdi :) – bu arada çocuklarımız da yaşıtmış galiba :) siz çok genç görünüyorsunuz ben sizi bekar diye tahmin ediyordum :)