Salı, Aralık 6, 2016
Ornitorenk Handmade’den Elf Kızı Elbise

Ornitorenk Handmade’den Elf Kızı Elbise

3

elbise dikişi
Yabancı bloglarda son zamanlarda orman perisi, Elf kızı giysileri, takıları görüyorum, hoşuma da gidiyor. Ancak dikişe yeni başladığım ve kendi kendime dik sök yöntemiyle öğrendiğim için cesaret edemiyordum. Genelde kullandıkları kumaşlar jarse ya da polar oluyor, uçlarını ise overlokla bitiriyorlar. Bense ketende daha temiz bir dikiş kullanmak istedim ve aldım elime kağıdı, nasıl dikilir çizimleri yaptım. Önce çok zor göründü gözüme sonra birden ışık yandı. Uçlarının eşit olması için küçük bir kalıp hazırladım. Şimdiye kadar diktiğim hiçbir dikişte teğel kullanmadım, o kadar üşengecim ki aslında :) Başladım toplu iğneyle işaretlemeye, ardından dikişini geçtim ve sonuç benim çok hoşuma gitti. Daha keskin hatlar ve daha cesur kesimleri de deneyeceğim sonra. Kapüşonsuz Elf mi olurmuş? Olmaz tabii, bir de kapüşon ekledim! Üzerine de kendi kumaşından küçük kare, üçgen ve daire aplikeler. Başka resimlerini görmek isterseniz Ornitorenk Handmade‘i ziyaret edebilirsiniz.

3 YORUMLAR

  1. @ shane çok teşekkkür ederim blogda günlük yaklaşık 100 ziyaretçi olmasına rağmen genelde yorum hiç gelmiyor bende yaptıklarım hakkında fikir elde edemiyorum :) 10 marifet sayesinde dikiş konusunda cesaretleniyorum beğeniniz benim için gerçekten çok önemli tekrar teşekkürler.   

    @ pygmalion bu yorumlar gerçekten çok iyi geliyor bana, çok teşekkürler.