Cumartesi, Aralık 10, 2016
Ornitorenk Handmade’in Kapüşonlu Bolero ve Elbisesi

12

elbise
Askılı bir elbise diktim etekleri dalga dalga. Yetmedi üzerine bir de bolero diktim helezonlu, kapüşonlu. Kumaşların efendisi elbise kardeşliği için ve elbise ve boleronun ayrıntılı fotoğrafları için Ornitorenk Handmade burada.

12 YORUMLAR

  1. Elbise kardeşliği için girdim bloğunuza ve çok beğendim… Elbiseniz tek başına bile güzelken boleroyla farklı bir hava vermişsiniz… Güle güle giyinin :) Fotoğraf çekiliğiniz mekan da süper biryermiş bu arada…

  2. minimalist bir tarzınız var. blogunuzdaki kırtasiye takılara bayıldım bu arada.o kalemleri formunu bozmadan delip takı yapmışsınız çok güzel olmuş.

  3. @ senayatilgan elbise kardeşliği için çok teşekkür ederim:) mekan oturduğum evin bahçesi.

    @ zulaltan teşekkür ederim çok eğlenceli o takıları yapmak elime geçen her obje için ben bundan ne yapabilirim acaba diye düşünmek :)

    @ shane :) teşekkür ederim

  4. Aaa ben görmemiştim :) Teşekkür ederim… Ben görmemiştim bu kolyeyi … İlham alınmak güzel birşeymiş :D Hatta cümlem bile ilham alınmış :) Teşekkür ederim ornitorenk handmade:) Bu arada sana hitab ederken ismini uzun uzun yazmak zor geliyor :D Azcık kısa hitab etsem de ne desem :) Yanlış birşey demeyelim şimdi …:)