Ornitorenk Handmade’in Kırmızı Pazeni

-

pazen elbise modelleri
Bu elbise ilk pazen kıyafetimdir benim. O dönem pazen kumaşların tek en olduğunu bilmediğimden kestirip eve gelerek biçmeye kalktığımda sadece bir tunik çıkarabildiğim, bana hayatının bir döneminde tunik olarak hizmet veren, sonrasında ucuna eklediğim siyah bant ile elbiseye dönüştürdüğüm ve şimdilerde kollarına da aynı siyah banttan geçip yakasını değiştirmeyi düşündüğüm evrimini tamamlayamayan ama çok severek giydiğim bir elbisedir. Elbisenin diğer fotoğrafları için Ornitorenk Handmade‘e buyrun.

6 yorum gelmiş

  1. shane

    bu şekilde dönüşüp yenilenmesi çok hoşuma gitti. ve hakikaten çok hoş, çok sevimli bir elbise.

  2. @ shane teşekkürler dönüşüm iyidir, kafka iyidir, pazen iyidir, saçmalayabilme yeteneğim yüksektir :) sevgiler…

    @ kendindik lunaparklı resimlerin sonuncusuydu bu :( kendime yeni bir mekan bulmam gerek şu an aklımda iş yerimin yakınlarındaki antik amfitiyatro var üst değiştirme soruunu çözersem yeni fotoğraflar oradan olacak. sizin duvardaki resim ilk zamanlar düşündürmüştü beni bu evde her elbisenin rengine uygun resim var diye itiraf ediyorum şaşkınım :) manken iltifatı içinse acayip çok mega teşekkürler şımarıverdim bilgisayar başında iki dakikada

    @ ssserpil dikişten korkma üzerine git hiçbir diktiğim başlangıçta aklımda tasarladığım şekilde sonuçlanmaz benim her beceriksizliğimi örtmek için yeni bir detay eklerim hayalimdekinden daha güzel olur sonuç

  3. pygmalion

    ben de gene bayılıverdim bu yaptığınıza da. çok hoşuma gidiyor her tasarımınız. son önerinize ise hayran kaldım ve biraz cesaret geldi üstüme. hadi hayırlısı.

  4. @ pygmalion hani bir laf vardır hiç bir şey yok olmaz şekil değiştirerek hayatına devam eder. kumaşta öyle, bu gün yeni bir elbise bitirdim çekim yapabilirsem en kısa sürede yükleyeceğim tamamen yanlış hesaplanarak biçilen bir kumaşın kurtarılma operasyonu inan ben sonuca bayıldım :). ayrıca pareo kaftan olsun diye dikip beğenmediğim bir parçada birazdan önü uzun arkası kısa uçuşan bir eteğe dönüşecek :)

Bir Cevap Yazın