Osmanlı Lalesi

-

Osmanlı çalışmalarına başladım.. içimdeki osmanlı kadınını çıkarmanın vakti geldi. hele de gündemde bu varken:)

işte osmanlı desenli bir telefon kılıfı yaptım. aynı zamanda pazajda da satışa çıkardım:) osmanlı serilerine devam edicem:) umarım beğenilerinizle beni yalnız bırakmazsınız.. sizleri çok seviyorum:)

bütününü keçeden çalıştım, üzerine boncuk işli bir osmanlı lalesi yaptım. genelde her telefon boyutuna uygun olabiliyor.kenar süsü de osmanlının ihtişamını yansıtan altın renkli,pırıltılı bir bordür. bloğumu ziyaret etmek isterseniz işte burada..

12 yorum gelmiş

  1. nalana

    eline sağlık gözdem,yoksa şehzade anasıyım,hasekiyim mi dersin?lalenin dış çerçevesi biraz sert olmuş .Onu da kum boncukla 2 sıra yap bir daha ki sefere desem haşmetlûm kızar mı acep?

  2. ayme

    Hudeşte razı sultanım :)hiç kızar mıyım :)anda samim-i kalb ruyet eylemişsin.. beni çok bahtiyar ettin:)muhit-i dairesini pek güzel işleyemedim, amma şiddet-i şita dehrinde anca böylesi makbul oldu :D

  3. Racine

    motif keçeye direkt işlenseymiş diye düşündüm,bütünlük sağlanırdı sanki..geri kalanıyla gayet güzel elinize sağlık

  4. ayme

    pasaj yazacağıma paZaj yazmışım yaa.. ey mübarek klavye nedir senden çektiğim :Dteşekkür ederim sizlere:) neslim ben de bi boşluk, bi tuhaflık sezdim ama oldu bi kere:Dracine ilk kez keçeyle bişiler yaptım, keçe biraz kalın geldi. bi dahaki sefere direkt keçeye deniycem:)

  5. bahar006

    Lale motifi biraz belirsiz daha doğrusu kesin hatlı olmuş, lalenin kendisinde zaten var olan o yumuşak kıvrımlardan yoksun. Ama emek büyük ve kesinlikle gözardı edilemez:)

  6. nalana

    (yukardaki cevabına bayıldım)Yok yok lalede kusur yok.Dediğim gibi kum boncuğu ipe dizip lalenin çevresine sar ve bak beğenirsen silikonla yapıştırıver Veya iğne ile birer cm ara ile tuttur gitsin uzun boncuklar içerde kalsın üç sıra bile sarabilirsin.Bu arada,ben İastanbuldayım.Malzeme eksiklerini yazarsan alır gönderirim.

Bir Cevap Yazın