Otantik bez bebekler görücüye çıkıyor

-

bez bebek
Bazı arkadaşlar bu bebeklerin yapılışının nerede öğretildiğini soruyorlar. İlgileri için çok mutluyum, ben emekli el sanatları öğretmeniyim, yılların birikimiyle hobim olan bez bebek yapımına başladım. İtiraf edeyim kolay olmadı, üç senedir sabırla çalışıyorum, çok fazla tekrarla deneyerek istediğim duruma getirdim. Her safhasını elimde tek tek yapıyorum.
Hayatımda bir başkasının yaptığı işi asla taklit etmedim, bunu talebelerim de bilirler, kendi buluşlarım beni heyecanlandırır.
Şimdi bu uğraşımı değerlendirmek istiyorum, nasıl yapacağımı da bilmiyorum. Satmak yapmaya benzemiyor, benim işim galiba yalnız el becerisi.

Anadolumuzun her bölgesinin kendi yöresine göre değişen giysileri vardır, bunlar yurdumuzun zenginlikleridir. Ben de bu zenginliklerden faydalanarak yaptığım bez bebeklerime bu giysileri kullandım. Çocuklarımızın sağlığını öncelikli olarak düşünmek zorundayız. Ne kadar doğal ürün kullanılırsa o kadar sağlıklı ürünler çıkartırız. Çok çok eskiden kız çocuklarının bebeklerini anneleri yapardı, ben  yaşımdan dolayı bunları yaşadım. Çalışma hayatımda el sanatları öğretmenliğinden edindiğim tecrübelerle emekli olduktan sonra kendimi bebek yapımında geliştirerek çocuklarımıza yörelerimizin giysilerini tanıtmak, hem de büyükleriyle yeni giysiler dikerek güzel zaman geçirmelerini sağlamış olacağım.

3 yorum gelmiş

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

03/09/1948 istanbul dogumlu beyoglu olgunlaşma da son okulum ögretmenlik veevlilik iki çocuk sonra emeklilik hepsi bu

Lavanta dolgulu elbise askılığı yapımı

| | 0 Yorum

Kurdeleden peçete halkası yapımı

| | 0 Yorum

Pantolon kalıbı nasıl çıkarılır?

| | 0 Yorum

Burda Dergisi’nden nasıl kalıp çıkarılır?

| | 4 Yorum

Püskülden yılbaşı sofrası isimliği yapımı

| | 0 Yorum

Kalpli kumaş duvar süsü yapımı

| | 0 Yorum

Dikiş makinesine ip nasıl takılır?

| | 5 Yorum