OYUN BATTANİYESİ

-

Kız kardeşimin oğlu için yaptırdığım oyun oynama battaniyesi herkesin çok hoşuna gidiyor. Bakalım siz beğenecek misiniz? Meraklıları için her ayrıntıyı yakından resimledim. Umarım resimler işinize yarar.

Horozumuz
Horozumuz
Ayçiçeği ve kuşumuz
Ayçiçeği ve kuşumuz
Ayçiçeklerimiz
Ayçiçeklerimiz
Ceylanımız
Ceylanımız
Tavuklarımız
Tavuklarımız
Balkabakları
Buda balkabaklarımız

29 yorum gelmiş

  1. ya bu ne yaaanasıl bir oyun battaniyesi buuukabul etmiyorum sıradan bir oyun battaniyesi olamaz…sanat eseri!sanat eseri!

  2. celebi74 diyor ki;ya bu ne yaaanasıl bir oyun battaniyesi buuukabul etmiyorum sıradan bir oyun battaniyesi olamaz…sanat eseri!sanat eseri

    Kesinlikle katılıyorum…

  3. ilk bebeğime aldığım oyun battaniyesi vardı. çok severek almıştım. Elde yapılanı görünce hayran kaldım. Gerçekten çok güzel, elinize sağlık..

  4. balkabaklarına, tavuklara, ceylana bayıldım, bayıldım.Yeğen şanslı, öğrenciler şanslı, sizinde öğrencinizinde emeğine sağlık.

  5. Söyleyecek kelime bulamıyorum. İşte budur. Harika olmuş yeğeniniz güle güle kullansın. Valla kıskandım bundan bende torunuma yapmak istedim.

  6. Çok teşekkür ederim cam güzeli. İnşallah çok daha güzelleri torununuzun olur. Sizde torununuzu güle güle büyütün.

  7. çocuk olasım geldi mükemmel . nekadar eğlenceli olmuş,cıvıl cıvıl müthüş bi örtü ufaklığa güzel oyunlar diliyorum bu süper oyun örtüsü üstünde :)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Keçeden büzgülü kese yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden kedi broş yapımı

| | 0 Yorum

Keçe fiyonk yapımı ve hediye kutusu yenileme

| | 0 Yorum