OYUN BATTANİYESİ

-

Kız kardeşimin oğlu için yaptırdığım oyun oynama battaniyesi herkesin çok hoşuna gidiyor. Bakalım siz beğenecek misiniz? Meraklıları için her ayrıntıyı yakından resimledim. Umarım resimler işinize yarar.

Horozumuz
Horozumuz
Ayçiçeği ve kuşumuz
Ayçiçeği ve kuşumuz
Ayçiçeklerimiz
Ayçiçeklerimiz
Ceylanımız
Ceylanımız
Tavuklarımız
Tavuklarımız
Balkabakları
Buda balkabaklarımız

29 yorum gelmiş

  1. celebi74

    ya bu ne yaaanasıl bir oyun battaniyesi buuukabul etmiyorum sıradan bir oyun battaniyesi olamaz…sanat eseri!sanat eseri!

  2. kriizantem

    celebi74 diyor ki;ya bu ne yaaanasıl bir oyun battaniyesi buuukabul etmiyorum sıradan bir oyun battaniyesi olamaz…sanat eseri!sanat eseri

    Kesinlikle katılıyorum…

  3. nurkaya

    ilk bebeğime aldığım oyun battaniyesi vardı. çok severek almıştım. Elde yapılanı görünce hayran kaldım. Gerçekten çok güzel, elinize sağlık..

  4. Noblesse

    balkabaklarına, tavuklara, ceylana bayıldım, bayıldım.Yeğen şanslı, öğrenciler şanslı, sizinde öğrencinizinde emeğine sağlık.

  5. Söyleyecek kelime bulamıyorum. İşte budur. Harika olmuş yeğeniniz güle güle kullansın. Valla kıskandım bundan bende torunuma yapmak istedim.

  6. Yamali bohca

    Çok teşekkür ederim cam güzeli. İnşallah çok daha güzelleri torununuzun olur. Sizde torununuzu güle güle büyütün.

  7. takatuka2010

    çocuk olasım geldi mükemmel . nekadar eğlenceli olmuş,cıvıl cıvıl müthüş bi örtü ufaklığa güzel oyunlar diliyorum bu süper oyun örtüsü üstünde :)

Bir Cevap Yazın

Keçeden kedi broş yapımı

| | 0 Yorum

Keçe fiyonk yapımı ve hediye kutusu yenileme

| | 0 Yorum