Pazar, Aralık 4, 2016

oyun minderi

19

alta sünger koydum, üzerine nevresimlik kumaşlardan fermuarlı bir kılıf diktirdim. elektirikçiden 3erden 6m 2 adet elektrik borusu aldım, 2metre 20cm e kestim ikisinide..üzerine su boruları donmasın die satılan silindir şeklinde ortası açık köpüklerden geçirdim. onun üstünede kılıf diktik. minderin 4 köşesine ve boruların ucuna kurdele diktim ( kılıfı yıkamak için çıkarmak kolay olsun diye sabitlemedim) kurdelelerle minderi ve boruları birbirine bağladım . ve son olarakk oyuncakları astımmmm :)))))oyun minderim :)))

oyun minderim  :)))

oyun minderim  :)))

19 YORUMLAR

  1. ay gerçekten çok begendim bravo valla güle güle kullansın yavrun almaya kalksan milyon para verecektin.:)) ama çocukla bunu yapmakta beceri ister harika olmuş cnm

  2. çok teşekkür ederimmm arkadaşlarrr beğenmenize çok sevindim :))))cabam, benim bebiş yolda henüz 2 ayımız kaldı allah kısmet ederse, bebek olsa zor olurdu yapmam…. :))

  3. Çok güzel olmuş ellerine sağlık:) Ayrıca bebişinde çok şanslı bence senin gibi maharetli ve ekonomik bir annesi olduğu için :))

  4. bende bunun bir benzerini yapmıştım ellerine sağlık borular iyi fikir…ben denize girerken kullanılan sosislerden yapmıştım.uzun süre kullandım

  5. zerorjinal, sitede başka bi arkadaşta sosisle yapmıştı ondan fikir alarak, bende o sosislerden aradım ama kış olduğu için bulamadım, sonra düşün düşün bu boruları buldum :)))….sizinde elinize sağlık… teşekkürler…..

  6. gerçekten hoş bende yapmıştım ama çıkarınca o kılıfları bebek oynamaya devam etmek istiyor orda heralde bilmiyorum tam olarak ablasıyımda ağlıyor hep e orayada salamıyorum köpük falan sökülür ağzına kaçar diye :) bizim bebek 4 aylık