oyun minderi

-

alta sünger koydum, üzerine nevresimlik kumaşlardan fermuarlı bir kılıf diktirdim. elektirikçiden 3erden 6m 2 adet elektrik borusu aldım, 2metre 20cm e kestim ikisinide..üzerine su boruları donmasın die satılan silindir şeklinde ortası açık köpüklerden geçirdim. onun üstünede kılıf diktik. minderin 4 köşesine ve boruların ucuna kurdele diktim ( kılıfı yıkamak için çıkarmak kolay olsun diye sabitlemedim) kurdelelerle minderi ve boruları birbirine bağladım . ve son olarakk oyuncakları astımmmm :)))))oyun minderim :)))

oyun minderim  :)))

oyun minderim  :)))

19 yorum gelmiş

  1. ozlemyr

    Harika olmuş, bu kadar birbiriyle ilgisiz malzemelerden böyle bir iş çıkarmak maharet ister. Ellerinize sağlık.

  2. cabam

    ay gerçekten çok begendim bravo valla güle güle kullansın yavrun almaya kalksan milyon para verecektin.:)) ama çocukla bunu yapmakta beceri ister harika olmuş cnm

  3. pinargms

    çok teşekkür ederimmm arkadaşlarrr beğenmenize çok sevindim :))))cabam, benim bebiş yolda henüz 2 ayımız kaldı allah kısmet ederse, bebek olsa zor olurdu yapmam…. :))

  4. yeni gelin

    Çok güzel olmuş ellerine sağlık:) Ayrıca bebişinde çok şanslı bence senin gibi maharetli ve ekonomik bir annesi olduğu için :))

  5. zerorjinal

    bende bunun bir benzerini yapmıştım ellerine sağlık borular iyi fikir…ben denize girerken kullanılan sosislerden yapmıştım.uzun süre kullandım

  6. pinargms

    zerorjinal, sitede başka bi arkadaşta sosisle yapmıştı ondan fikir alarak, bende o sosislerden aradım ama kış olduğu için bulamadım, sonra düşün düşün bu boruları buldum :)))….sizinde elinize sağlık… teşekkürler…..

  7. gerçekten hoş bende yapmıştım ama çıkarınca o kılıfları bebek oynamaya devam etmek istiyor orda heralde bilmiyorum tam olarak ablasıyımda ağlıyor hep e orayada salamıyorum köpük falan sökülür ağzına kaçar diye :) bizim bebek 4 aylık

Bir Cevap Yazın