oyun parkı yaptım

-

evde bir köşeye yerleştirmek amacıyla başladığım set henüz tüm parçalarıyla bitmedi ama salıncak ve tahterevalliyi bitirebildim.boyutları yaklaşık 9-10 cm kadar. parçalarını ayrı ayrı 4mm’lik kontraplaktan kesip silikonla yapıştırdım. tahterevallinin tutacakları ve hareket etmesini sağlayan mili çöp şiş kullanarak yaptım.salıncağın zincirlerini de zincire benzeyen ve yukarı toparlanmayan bi ip kullanarak..kaydırak ve bir iki bank da yaparsam bitecek sanırım:)

13 yorum gelmiş

  1. maniacgeneral

    tahtaravalli oldukça hoş gözüküyor. dondurma çubuğuna şekil verilerekte yapılabilir hoş bir çalışma olmuş. bu parka yapay yosunlardan çimler ve minik birde havuz çok hoş olur… ellerine sağlık..

  2. nazesen

    çok güzel sergun bende bir iki güne kadar oturma odamın resimlerini koyacağım ama havuz fikri bence de çok iyi

  3. acemihobici

    harika olmuş, süper:) kaydırak lazım şimdi bir de:))) bir tane bank da gerek, çocuklar oynarken anneleri oturup beklesin diye:))) kum havuzuna da katılıyorum:) atlıkarınca gibi birşey yapsan ne hoş olur, hani küçüklerinden, iterek dönenlerinden:)) ay ben de çok kolay şeylermiş gibi yazdıkça yazdım, fikir çok hoşuma gitti de ondan, ellerine sağlık arkadaşım:)))

  4. maniacgeneral

    Ben geçen gün bi kaydırak yaptım son derecede hoş olduğunu düşünüyorum orta kısmını kola denekesinden yaptım yanları tahta aklında bulunsun :))

  5. sergun

    teşekkür ediyorum övgüler için,kola kutusunu da aklıma yazdım, kaydırak için kullanmak mantıklı çünkü orta kısmın en altındaki kıvrımı ahşaptan yapmam imkansız görünüyor şartlar dahilinde:)

Bir Cevap Yazın

Ahşap üzerine dekoratif yakma resim

| | 1 Yorum

Ahşaptan minyatür motor yapımı

| | 0 Yorum

Ağaç dalından çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Ahşap boyama minyatür evler

| | 5 Yorum

Ahşap minyatür işlerim

| | 0 Yorum

Ahşap yakma pano nasıl yapılır?

| | 2 Yorum

Ahşap maket gemi nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Kıl testere oymalı raf

| | 4 Yorum

Ahşap soyağacı

| | 0 Yorum