Çarşamba, Aralık 7, 2016
Özel Akşamlar İçin

Özel Akşamlar İçin

69

ELBİSE
Yine bir düğün kıyafetiyle karşınızdayım. Uzun zaman önce aldığım ve gece elbisesi yapmayı planladığım kumaşımın köşede bana üzgün üzgün bakmasına dayanamadım ve aldım elime iğneyi-ipliği başladım dikmeye. Yaz için gidilecek düğünlerden birinin daha kıyafet derdi bitmiş oldu :)

ELBİSE

elbise
Elbisenin kemerini de ben yaptım, kemer tülden yapıldı. Malumunuz tül sürekli şekil değiştirdiği için gördüğünüz şekilde keçe kestim ve kenarlardan tülü büzüştürüp keçenin üzerine sabitledim ki sürekli bozulmasın. Artık kayma derdim de kalmamış oldu geniş, uzun kuyruklu bir kemer yaptım.

69 YORUMLAR

  1. Elbisenin rengi ve modeli çok sade bu yüzden takıları istediğin renkte ve abartıda kullanabilirsin. Bu elbiseye çok güzel kolye ve bilezik kombinasyonları yapabilirsin.Fermuarsız giyilebilinen likralı kumaşlardan galiba kumaşa bayıldım.Kalıp ve dikiş için bir yere gittin mi merak ettim.Kalıp ve dikiş kursuna gitmeden bunları yapıyorsan valla bravo.

  2. oo şenay hanım döktürmüşüz gene :)
    kumaşa bayıldım tül kemer arkadan kuyruk gibi hoş bir görüntü vermiş öndende yakayla uyum sağlamış güle güle giyin…

  3. Evet zulaltan likralı bir kumaş. Özellikle öyle kumaşlar tercih ediyorum herhalde hem dikimi kolay, hem insanın üzerine daha kolay oturuyor, hemde fermuar falan gerektirmiyorya elim hep o kumaşlara gidiyor galiba :)
    Kalıp ve dikiş için biryere veya birine gitmedim kendi elbiselerimi kalıp olarak kullanıyorum ve üzerimde deneyerek düzeltmeleri yapıyorum. Kendime öyle bir tarz geliştirdim ve artık bu tarz elbiseleri sadece yarım saate dikebiliyorum :) Dike dike öğrenmiş bir alaylıyım diyebiliriz :)

  4. Teşekkür Ederim xmadame :) Kemeri böyle yapıp arkadan sarkıtınca fzlalıklarımızı da kapatıyor galiba onun için özellikle hoşuma gitti :D Kemeri siyah yaptım dedim bir yerne daha siyah kondurayım bari ve yakayı seçtim sonuç böyle oldu :)

  5. çok güzel yaa likralı kumaş giymek herkesın harcı degıl yanı düzgün bir fizik gerektrir..sizdede maşallah fizik yerinde ve elbisede cok yakısmıs.. ellerinize sağlık cok guzel olmuş

  6. Hhaha :( halecim güldürdün beni, yorum için teşekkür ederim ama birşeyi düzelteyim :) fizik yerinde derken yağlar yerinde ve hiç gitmeyede niyetleri yok öyle kaldılar hamilelikten sonra :D

  7. Elbisenin rengine ve modeline bayıldım ama azcıkrevizeetmek gerek tabiki :)Belden koltuk altlarına doğru birleştirmek oradaki hava boşluğunu kapatmak lazım. Sırtında detay olması daha iyi olur benim için :) Lsteme ekledim, liste de o kadar kabarıkki bu arada seçemiyorum bazen, teşekkür ederim öneri için :)

  8. yok artık edırneye gıtmek şart oldu…sen benı oglumun dugunune kadar kıskanclıktanmı öldurecen senaycım…sa ha ne …ha rı kaa..yaaaa bende ısterımmmmmm:(((((

  9. ayrıca 3. resme de bayıldım güzellıgın cıkmış ortaya sevgılı arkadasım…..yüzünden gülücük eksık olmasın hıc bırzaman inşallah….

  10. ağzım yarım dünya gibi açık kaldı :) çok güzel olmuş arkadaşım ellerine sağlık yarım saat heee… sen nerdeydin gelişimi gidişimi hesaplayıp bi hafta sonu yanına geleyim yarım saate bir elbise dikilirse bi hafta sonu gardrobumu baştan yaratırız :) çok beğendim güle güle giy :)

  11. Teşekkür Ederim kıslarrrr :)
    Serpilcim senden birşey istesemmmmm :) Bana ölçülerini ve adresini yazsana sen :) Bu elbisenin aynısından bir tane daha çıkaracak kumaşım var gerçekten de yapabilirim dediğim gbi vaktimi bile almıyor, gönderirim sanaaa ve beğenirsen üzerinde giyersin olmas mı kusummmm :)

    yagmuryurek beklerim canım :) Serpile söylediklerim senin içinde geçerli ama onun düğünü olduğu için acil durum söz konusu :) Elbise kumaşından bir tane daha çıkar öncelik ona :)

  12. teşekkür ederim ben uğraştırırım seni kol takman gerekir benim için :) ama yapmış kadar oldun :) edirneye gelirsem yakanı bırakmam -hoş başka tanıdık yok mecbur sen ağırlıcan beni :) – ama hakkım saklı kalsın serpil istemezse atlayabilirim :)

  13. çok beğendim çok gerçi bütün elbiselerinizi beğeniyorum:) elinize sağlık çok güzel dikiyorsunuz ricam etsem banada şu yeni sezon yüksek belli önünde fiyonklu etekten dikelim ya:) çok istiyorum ama dikiş bilmiyorum makina aldım ufak ufak düz dikiş dikiyorum kendime yastık kılıfı felan dikmiştim:) kolaydan ama bu etek dikimini öğrenmek istiyorum benim o şekilde eteğim yok kalıp çıkartamam :s nasıl yardımcı olursunuz bana bir destek verirmisiniz
    bu arada ranır duruyor kenar boşluklarına kurdela geçirmeyi planlıyorum köşelerden fiyonklayıp ince kurdela alacağım vakit bulup alamadım bitince eklerim sizde benim ranırımı görürsünüz
    sevgiyle kalın elinize elbise dikimleriniz yüzünüzden gülüşünüz eksilmesin
    bende bloguma beklerim gerçi pek ekleyemiyorum birşey zaman buldukça
    http://cigdeminelisleri.blogspot.com/ beklerim

  14. Minikelli teşekkür ederim :) Uzaktan yardım mı istiyorsun elbette, yapabildiğim sürece her türlü yardıma varım ben :) Nasıl bir etek istediğinizin linkini gönderin yapılışını yada ne yapılabileceğini ayrıntılı açıklamaya çalışayım size olur mu :)

  15. sıfırdan kalıp çıkarmayı öğrenmek isteyen arkadaşlara ismek modelistlik kitabı yazın internette pdf formatında indirin. ordan öğrenebilirsiniz ben boşa kurslara para verdim zamanında internet olsaydı internetten de öğrenebilirmişim.

  16. Şenay hanım, elbiseleriniz birbirinden güzel, ne kadar güzel durmuş üstünüzde:) yaptıklarına bakıp ben neden dikemiyorum diyorum. ellerinize sağlık:)

  17. Teşekkür ederim ecerce :) Hakikaten sen neden dikmiyorsunki bu kadar becerikli bir bayanın bunları yapması çok basit olsa gerek ama siz farklı dallara gönül vermişsiniz :) İçinizden sürekkli onları yapmak gelir dikişe vakit bulamazsınız o yüzden yooksa peeehhhhh sizden kaçmaz :)

  18. denedim dikişi:) ablam hazır giyim öğretmeni harika dikiş diker, hocam da hazır yani.. ama bana zor geldi:) neden bilmiyorum, çok istemedim demekki:)

  19. herkes kendi elbisesini dikerse kimse dikilmiş şey satın almaz giyim sektörü batar o yüzden dikişi sevmeyenler de lazım dünyaya.

  20. elbisenin güzelliği ve maharetiniz zaten ortada, bir de neşeli pozlarınız, güleryüzünüz eklenince bir mutluluk geldi bize :) harika.

  21. kardelencraaft teşekkür ederim :)
    Zulaltan sana sonuna kadar katılıyorum , hem ayrıca ben işime gelince dikiyorum bende dışardan alıyrum bir sürü şey canım :) Bir pantolonum var iki-üç aydır odada fermuarının değişmesini bekliyor elim gitmiyor :) fakat o arada kaç elbise diktim pantolon bana bakıyordu napıyorsun bana ne olacak diye :) İnsanın içinden gelmediği zaman birşey yaptıramıyorsun ecerce :) Boşver sen ablana diktir :)

  22. Teşekkür ederim shane :) Fotoları bu kez eşim çekti güldürüp durdu da beni ondan :) Başta siteye kendi fotoğraflarımı koymamı biraz garipsemişti ama sitenin güvenli olduğuna kanaat getirdi artık kendi çekiyor :D

  23. terzi kendi söküğünü dikemez derlerya çok doğru bütün ailemin dikiş tamirlerini yapıyorum kendime ait bir şey aylarca bekler.

  24. canım benım kendıne haksızlık etme abartılı bır kolon yok gıydıgın yakısıyor sonctaa o minicik miniminnacık göbişide kamufle edersın sennn :D bende iki bebek dünyaya getırdım üstelik bir sene araylaa vee suan veremıyorum kılolarımı abartılı kılom yok ama göbiş yerınde maşallah benım :D

    ve böyle likralı kumaşları malesefkı tercıh edemıyorum fırlıyor resmen kalçam göbeğim ..genelleıkle akıcı tüllü müllü kıyafetler gıyoyorum .. o yuzden sıze yakısmıs kılon emın ol yokk en azından kendıme baktıktan sonra sızde yok :D:D:D

  25. Halecim vallahi yorumu okudum ilk acaba ne demek istedi diye, bilmediğim bir terimmi acaba diye düşündüm de sonraki cümlelerde kilon yazınca dedim herhalde yanlış yazmış :) Anladım anladım :)
    Sağol halecim dha dar giymedikten sonra kilom yok elbette, bir gün hepimiz vericez o kiloları ümitliyim :)

  26. merhaba
    dikdiklerinizi keyifle izliyorum ellerinize sağlık.Bu elbiseniz de çok şık olmuş.ben bir tek dikiş konusuna uzak kaldım,sizinkileri de izledikçe hevesleniyorum ama nedense elim varmıyor bir türlü…Belki kızıma ufak ufak bir şeylerle başlarım kimbilir?

  27. teşekkür ederim bizdenhayatvehobi :) Yorumlarda da konusu geçmişti insanın içinden gelmiyorsa olmuyor zaten ama biliyorsanız mutlaka gelir içinizden :) Ya da siz dürtün o isteğinizi beklemeyin keyfinizin gelmesini :)

  28. Çok güzel olmuş. Likralı kumaş giyinmek gerçekten cesaret ister. İnsan kilolu bile olsa selülit yoksa sorun da yok. Sana da çok yakışmış. Ellerine sağlık

  29. Teşekkür Ederim GGuven :) Diktikçe huzur buluyorum mutlu oluyorum gerçekten de :) Çoğu zaman giyinmiyorum diktiklerimi ama o huzur bana yetiyor…

  30. senay abla diyeceğim büyüğümsünüz çünkü bu arada mail adresimi yazmıştım boş mail yollarsanız resimlerini atayım lınk kaydetmemişim çünkü

  31. yüzünde çok güzel bir gülümsene var ablacım :)
    umarım hayatın boyunca heppp gülersin böyle içtenlikle :)
    güle güle giy elbisenide biraz geç oldu ama :)

  32. Olur mu melekcim geç falan olmadı :) Daha giymedim bile bu ay sonunda giymeyi planlıyorum ve o zamana kadar tüm tebrikleri kabul ediyorum ondan sonra etmem :) Teşekkür ederim kuzum :)

  33. ayyyy ayyyyy ben nasıl kaçırmısımmmm bu yazılarıııı:))))ben nasıl görememişimmmm bılgısayarım bozuldugu gunlere denk geldı demekk senaycım senın teklıfını nasıl okuyamamışımmmm….)))))ayyy canım benımm söylemen düşünmen bıle yeterlı cokk cokkk tesekkur ederım ayyy aglıcam vallaa….

  34. yok yok isterımmmmmmm…yagmurrrryurekkkkkkk bana yapacak bana yapacak vermem sıramııııı:))))adresım…basınevlerı mah.15.cad 22/2 kecıören ankara:)) serpilseyhan tel de yazayımmi kuzumm:)))ayyy ne yüzsüzüm hemen atladım valaa:)))

  35. Canım benim yaparım kol problem değil de ölçülerini versene sen önce ;
    1.boy
    2.göğüs
    3.Bel
    4. Kalça
    5.bir de göğüs dekoltesi daha fazla mı olsun falan gibi bilgilere ihtiyacım var :)
    Kumaş likralı zaten çokta dar yapmak istemiyorum sen ölç yaz bakem :)

  36. boyum 1.70
    gögüs 90
    bel 65
    90 ölçülerım bunlar canım dekoltesı fazla olmasın cok acık gıymıyorum tel de yazim ev 0312 326 0209
    0536 646 74 94

  37. Ohooo senin ebatlar 90-60-90 zaten ne göbeği kıs :) (Çaktırma benimde var diye zaten kemeri yaptım onun altında kalır herhalde :) )
    Ben çalışmalara yarın başlıyorum Serpilcim.. Hadi Hayırlısı :)

  38. ayyy canım cok tesekkur ederım senaycım yaaa acele etme kuzummm eylule kadar ıptal dugunler nısanlar:(
    ayrıca yok kız ne 90-60-90 ı o eskıdendı 65 cm artık belım kalas gıbı oldum:)))
    var kuzum göbekım accıcıkk:)))