Özel gecelere dantelli seçenekler

-

Merhaba arkadaşlar… Yine karşınıza bir gece kıyafetiyle çıkıyorum. Bu defa da uzun ve dantelli bir kıyafet yaptım.. Elbiseyi iki katlı yaptım ve iç kısmı desenli jarse kumaş olup üst kısmı da dantelden yapıldı :) İç kıyafeti straplez yaptım ve dışına da danteli boğaza kadar tuttum ki hem dekoltesi zorlamasın hem de güzel görünsün :) Bakalım beğenecek misiniz? Daha fazla görsel için bloguma bekliyorum arkadaşlar :)

Bu arada elbise iki parça söylemiştim zaten ama ben sadece birbirlerinden ayrı durmasın düşme kayma gibi problemler olmasın diye koltuk altından bir dikişle birleştirdim kumaşları, fakat isterseniz o dikiş sökülüp dantel başka bir için üzerine giyilebilir veya içteki parça tek başına da kullanılabilir :) Yani çok amaçlı yine …

19 yorum gelmiş

  1. aylar

    Harikuladesiniz :) hiç durmuyor, sürekli bir şeyler üretiyorsunuz, takdir edilecek birisiniz valla :)

  2. senayatilgan

    :) Sevgili aylar teşekkür ederim duramıyorum evet sizin gibi :) Siparişlerim bitsin yine gelecek aklımdakiler 10marifete :)
    :) brnnyvz canım çok teşekkür ederim kujudan sevgiler öpücükler :)

  3. senayatilgan

    :) Senaatcim haaha geçmişe gittim :) Evet gördün gördün bir elbise gördün :) haha :)
    :) Filizcim teşekkürler canım :)
    :) Cooper77’im canım ikiniz de derken Alex ten mi bahsettin anlayamadım ama teşekkür ederim :)
    :) bizdenhayatvehobi teşekkür ederim :)
    :) Tuğbacım canım sağol aşermeyesin şimdi bu elbiseyi son günlerde böyle yapma bakma sen buralara :)
    :) duru11 teşekkür ederim sen de yapabilirsin neden olmasın ben de dike dike öğrenen alaylılardanım :)

  4. bayan hobi

    Ellerinize sağlık güzel olmuş.herşeyden önemlisi çok üretken bir bayansınız.gönülden tebrikler.nacizane bir önerim olacak kabul ederseniz.kol evini 1-1,5 cm daha düşürüp kol ön ve arka aynalarını biraz daha oyarsanız sanırım kol evi daha iyi duracak.çok zarif ve şık bir model olmuş.tekrar elinize ve emeğinize sağlık.

  5. yagmur perisi

    ya bu elbise bi harika şenay abla :) bayıldııııııııııımmmmm resmen.her zamanki gibi döktürmüşsün.kumaş yönünde avantajlısın bi de.istediğin tarzda ve uygun fiyata kumaş bulup dikiyorsun Edirneye taşınmak istiyorum yaa :)

  6. senayatilgan

    :) Bayan hobi teşekkür ederim önerileriniz için :) Bu elbise için bir değişiklik yapabilmem söz konusu değil ama demek istediğinizi anladım öneriniz için çok teşekkür ederim her öneriye açığım elbette teşekkürler :)
    :) Büşracım gel canım gel taşın bana :) Beğenmene sevindim canım kuzum :)

  7. senayatilgan

    Ahaha yeni gördüm evet Serpilciğimin de dantel tuniği var artık güle güle giysin :)
    Hyali atölye sağol canım beğenmene sevindim :)

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum