Papatyalı gelin buketi

-

papatyali-gelin-buketi
İzmir’den çok tatlı bir gelin müşterim için papatyalı gelin tacı ve gelin buketi hazırlamıştım, işte bu yukarıdaki o bahsettiğim gelin buketi tasarımım. Gelin aksesuarları üretmeye başladığımdan beri müşterilerimden gelin buketi de yapıyor musunuz diye sorular geliyordu, ben de birkaç çeşit gelin buketi çalışmaya başladım.

papatyali-gelin-buketi-
En kaliteli, gerçeğe çok benzeyen küçük papatyalar, kahverengi çalı benzeri tomurcuklu çiçekler ve yemyeşil taptaze görünen uzun yapraklar ile hazırladım bu çok doğal gelin buketini. Etrafında tül kullanmak istemedim çünkü bu gelin çiçeğinin naturel görüntüsünü bozabilirdi.

papatyali-gelin-buketi-2
Tül yerine buruşuk dokulu özel çiçek kağıtlarından kullandım, renk olarak sarımtırak bir renk seçtim, üzerine amerikan sicimlerine benzeyen çalı süpürgesi malzemesini hatırlatan bu ipleri sardım. Şıklık katması için de yarısı beyaz, yarısı sarı olan cameo kadın portreli güpür dantelli aksesuarı yapıştırdım.

papatyali-gelin-buketi-3
O kadar doğal bir gelin buketi oldu ki görenler papatyaları gerçek zannetti. Aynı papatyalardan gelin tacı da hazırladığım için sevgili gelin adayım bir de gelin tacı arayışına girmekten kurtulmuş oldu :)

papatyali-gelin-buketi-4
Müşterinizle aynı dili konuşuyorsanız onun çok da detay vermesine gerek kalmadan, beklentisi az çok tahmin edebiliyorsunuz. Örneğin kadın portreli cameo aksesuarı kendisi talep etmemişti, ben ona sürpriz ve bir güzellik yapmak istedim açıkçası. Böylece sanırım beklentisinin biraz daha ötesine geçmeyi başardım :)

Nikah töreninden sonra paylaştığı fotoğraflarında da çok mutlu görünüyor kendisi. Buradan teşekkürler kendisine bir kez daha.
papatyali-gelin-buketi-5

Detaylar için blogumu ziyaret edin!

Beril Öke Gülen

Bir Cevap Yazın

paperfaces

Sanal mağazası:

http://www.sanalpazar.com/dukkan/Paperfaces__u778973