Papatyalı gelin tacı, gelin buketi

-

papatyali-gelin-taci-ve-buketi-1
Orta boy yapay papatyalar ile hazırladığım gelin tacı ve gelin buketi / gelin el çiçeği. Yapay dediğime bakmayın, neredeyse gerçek gibi görünüyorlar…
Hatta inanmayıp tekrar tekrar bu papatyalar gerçek mi diye soran müşterilerim oluyor :)
Papatyaları kendi ellerimle örüp hazırladım, daha sonra aralarını kırık beyaz danteller ile fiyonk şeklinde bağlayarak daha güzel görünmesini sağladım.

papatyali-gelin-taci-2
Arkadan ise kırık beyaz ince organze kurdele ile fiyonk yapılarak bağlanacak şekilde tasarlarım. Böylece dileyen başında göre ayarlayabilecek.

papatyali-gelin-taci-3
Papatya gelin buketini yeşil uzun otlar ve kahverengi tomurcuklar ile zenginleştirdim ve kırık beyaz desenli özel bir kağıt ile sardım.

papatyali-gelin-taci-4
Yine kırık beyaz dantelden kuyruklu bir fiyonk yaparak üzerine de vizon rengi bir cameo aksesuar ilave edip çok şık bir hale getirdim.

gelin-buketleri
Cameo aksesuarın üzerinde bulunan kristal taşlar ve inci boncuk bukete ışıltı kattı.

papatyali-gelin-buketi

papatyali-gelin-buketi
Bu şekilde takım olarak gelin adayı müşterilerimden çok sipariş aldım ama dileyen ayrı ayrı da sipariş verebiliyor tabii ki.
Detaylı bilgi için blogumu ziyaret edin.

Beril Öke Gülen

paperfaces

Bir Cevap Yazın