Papatyalı gelin tacı

-

papatyali-gelin-taci-modelleri
Kır düğünü temasının vazgeçilmez gelin aksesuarı kuşkusuz ki papatyalı gelin taçlarıdır.
Yıllardır birçok gelin adayı müşterim için papatyalı gelin taçları hazırladım ve hazırlamaya da devam ediyorum. Özellikle ilkbahar-yaz aylarında çokça tercih ediliyor.

Piyasada hazır satılan papatyalı gelin taçlarını çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim, bazıları çok yapay duruyor, bazıları ise gereğinden fazla büyük. Ben hazırladığım gelin taçlarında gerçeğe en yakın, en kaliteli kumaş çiçekleri kullanmaya özen gösteriyorum. Bu papatyaları da kumaş çiçek tedarikçimden özene bözene seçtim.
İzmir’den çok tatlı bir gelin adayı müşterim için bu çok özel papatyalı tacı ve aynı papatyalardan gelin buketini hazırladım. Gelin buketi ile ilgili çok ayrıntılı bir yazı daha yazacağım merak etmeyin :)

papatyali-gelin-taci-modelleri-2
Tacın arka bölümünü müşterimin başına göre ayarlayabilmesi için organze ince kurdeleler ile bağladım. Fiyonk bölümünden çözülüp yeniden bağlanabiliyor.

papatyali-gelin-taci-modelleri-1
Papatyalı gelin tacının ince ve zarif olmasını talep etmişti sevgili müşterim. O yüzden aralarını dantel şerit fiyonklar ile bağlayarak daha ince bir görüntü kazanmasını sağladım. Bu gelin tacını hazırlamak oldukça uzun zaman alıyor bu arada, dalları birbirine çok düzgün bir şekilde, çiçekler üst üste gelemeyecek şekilde, önce iplikle dikmeniz gerekiyor. Daha sonra ipliklerin görünmemesi için de benim yaptığım gibi üzerine dantel şeritler veya zevkinize göre başka malzemeler kullanarak gizlemeniz gerekiyor.

papatyali-gelin-taci-modelleri-3
Düğün töreninden sonra benimle fotoğraflarını paylaşmıştı, sağ olsun, ben de sizlerle paylaşıyorum :)

Gerçekten çok hoş, bohem bir gelin olmuş. Özgür, genç ruhunu, papatyalı gelin tacı ile vurgulamış kendisi.

Çok teşekkür ederim, paylaşımı için buradan tekrar.
papatyali-gelin-taci-modelleri-4

Papatyalı gelin tacı hakkında daha fazla bilgi için bloguma tık tık! :)

Beril Öke Gülen

2 yorum gelmiş

  1. Merhaba ben nasıl satın alabilirim ayrı ayrı fiyatları ne kadardır ve teslim süresi kocaeli için kaç gündür?Lütfen cevaplar mısınız?

Bir Cevap Yazın

paperfaces

Sanal mağazası:

http://www.sanalpazar.com/dukkan/Paperfaces__u778973