Parça Değerlendirme

-

Paylaşmak istediğim şey; bir siteden çok, elimizde bulunan parça kumaşları ya da ufak kareler halinde tığlanan, örülen parçaları nasıl değerlendireceğimize dair bir fikirdir.

Panço olarak da güzel görünüyor fakat bu şekilde pek çok yerde değerlendirmeler yapılabilir ;) Kaynak

10 yorum gelmiş

  1. banuca

    Bunlarda benim uygulamalarım.2005 te karelerden oluşan küçük battaniye,

    2006 da üçgen parçalardan şal.

    Her ikiside annemin artık giymediği eteklerinden kesilme:))

  2. Yamali bohca

    Banuca’nınkilerde çok güzel, ellerine sağlık banuca:)) Sizinkide çok güzelmiş, Paylaşım için teşekkürler. Mükemmel bir geri dönüşüm olmuşlar…

  3. banuca

    Lavinyacığım sayesinde paylaşmış oldum, beğenilerinize ve Lavinyacığımın güzel fikrine teşekkürler…

  4. ozlavinya

    Rica ederim banucuğum :)İkimiz beraberce bu güzel fikre sahip çıkmış olduk.Ufak ve kolay detaylarla neyi nasıl değerlendirebiliriz fikirlerimizin artması dileğiyle.İşte 10marifet böyle bir yer paylaşarak çoğaldığımız, çoğaltarak paylaştığımız.;)

  5. dolunay82

    aslında belki daha evvel gördüğümüz bir model ama insan unutuyor.ve alzım olunca nasıl yapsak diye düşünüp duruyoruz.buda öyle çok işimizi görür bu fikir.ozlavinya ve banuca teşekkür ederim böyle güzel bir fikri yeniden hatırlattınız bize:)

  6. ozlavinya

    evet gülseyhan bir ara da parçaya dantel furası esiyordu :)) eminim şu sitedeki herkeste vardır bir tane :)))@dolunay:dediğin gibi insan bazen çok basit değerlendirmeleri unutabiliyor sonra da diyor ki:”Bu benim aklıma nasıl gelmedi ” :)Size bir pratik kullanım daha önermek istedim. Konuyla ilgili değil gerçi ama pekçok kişinin işine yarayabilir.Oğlumun düğme açamama problemi vardı. Tüm okul pantalonları da düğmeli :)Kopça yaptık onu da açamadı, gidene kadar, açana kadar kaçırıyordu bile, sonra açınca bir de kapatamadığı oluyordu. Bir sürü rahatsızlık.Düğme yerine; düğmeyi kavuşturacak boyutta kalın lastik diktim. Şimdi rahatlıkla çekip indirebiliyor pantalonunu.Böyle bildiğiniz, yaptığınız, ufak tefek pratik kullanımlar varsa lütfen hepimizle paylaşın.

Bir Cevap Yazın