Parlak taş süslemeli kep modelleri

-

Parlak taş süslemeli kep modelleri. Yazın gelişi ve havaların bunaltıcı sıcaklara ulaşmasıyla birlikte minik kızlarımız için birbirinden süslü kepler hazırladık. Güneşten korunmanın en şık hali olarak bu süslü kepler oldukça ilgi görüyor. İsteğe göre düz bir kep üzerine istenilen süslemeyi uygulamak mümkün.
Bu modeli hazırlamak için gerekli malzemeler; silikon tabancası, süslemesiz bir kep ve tercihen süslemede kullanılacak boncuk, inci, kristal taş gibi malzemeler. Gerisi tamamen sizin el beceriniz ve tasarım gücünüze kalmıştır. İstenilen figür ve süslemeler ile kepleri süsleyip minik prenseslerin beğenisine sunabilirsiniz. Sıralı parlak taşlar, inciler ve renkli boncuklarla ister yazı yazabilir, ister bir amblem ya da figür şeklinde süsleme yapabilirsiniz. Silikon tabancası bu süslemeler için çok yeterli ve dayanıklı oluyor.

Sadece çocuklar için değil aynı zamanda yetişkinler için de belki biraz daha az süslü ve kişiye özel kepler hazırlanabilir. Mesela futbol meraklıları için tuttuğu takımın renklerinde süslenmiş bir kep hoş bir hediye önerisi olabilir. Ya da hazır Babalar Günü yaklaşıyorken mesela üzerinde canım babam yazan, ya da babanızın hoşuna gidebilecek başka bir yazı veya figür ile süslenmiş bir kep hazırlamayı düşünebilirsiniz. Aynı mantıkla Anneler Günü, Sevgililer Günü gibi her türlü anlamlı güne özel bir kep hazırlayabilirsiniz.
Hepinize kolay gelsin.

Parlak taş süslemeli kep modelleri ve diğer çalışmalarımızı görmek ve bana ulaşmak için oykulutasarimlar adıyla sosyal medya hesaplarımızı takibe alabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

oykulutasarimlar

Parlak taşlar ve boncuklarla dekorasyon – bir buket ev

| | 0 Yorum

Hama boncuklu bardak altlıkları

| | 0 Yorum

Sticker ve boncuklarla sabun süsleme

| | 0 Yorum

Oda kokusu nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Sanat kili ile çiçek nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Ebru sanatından kolaj çalışması

| | 0 Yorum

Sahte krema süslemeli fincan takımı

| | 1 Yorum

Sanat kili ile sepet nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Yarım incilerle ayna süsleme

| | 0 Yorum