PARMAK KIZ

-
bu hediye gidenlerden biri yapım aşamaları daha sonraki bi yazıda olacak

bu hediye gidenlerden biri yapım aşamaları daha sonraki bi yazıda olacak.

çok seviyorum bu bebekleri her yeni yaptığımı bi ayrı seviyorum tabi severken arada iş kazalarıda olmuyor değil pişirmeden fotoğraflayım derken kimisi burun üstü yere düşüyor,burun dümdüz hadii estetik operasyon.yaparkende aynı elini yapalım derken ayağı bozuluyor

37 yorum gelmiş

  1. aytacrafts

    teşekkürederim Kkck’cim çalışıyorum işte,daha yolun çok başındayım,yakında profesyonel malzemelerle denicem inşallah,henüz bulabilmiş diilim,fimoyla rengi fln tutturmak baya uğraştıyor,yaparken bozuluyor bir taraftanda,yorumuna çok mutlu oldum tekrar tarzını çok beğendiğin birinden bunları duymak başka bişey:)

  2. aytacrafts

    teşekkürederim selmatozan:)yapım aşaması onay kuyruğunda akonicim bugün yarın gelicek inşallah,tabi öyle çok uzun uzun anlatamadım ama tekniğini anlatmaya çalıştım biraz gerisi pratiğe kalıyor,benimkilerde daha tam olmuş sayılmazlar zaten:)çalıştıkça tamam olacaklar…

  3. ozlemyr

    Ellerinize sağlık, süper olmuşlar. Tüm çalışmalarınız fimo ile sanırım. Evde hazırlanan seramik hamurlarını da denediniz mi hiç? Benim bulunduğum yerde fimo bulmak biraz zor ve çalışmalarınız da insanı heveslendiriyor. Bir çare bulmaya çalışıyorum.

  4. aytacrafts

    ozlemyr teşekkürederim yorumunuza,sorunuzun cevabını figen abla burada vermişti,ben hiç denemedim ama örnekler var başarılı görünüyorl hepside.

  5. gulenbayan

    aytacrafts çok alçak gönüllüsün. Hakan gördüğünde ilk an gerçek bebek sanıp irkilmiş gözlerle ‘aa parmak çocuk!’ dedi :)

Bir Cevap Yazın