Salı, Aralık 6, 2016

27 YORUMLAR

  3. canlar komedi bi sorun yaşıyorum..kendi yazımın yorumlarına cevap yazamıyorum…şifre istiyor..giriyorum şifreyi..bu sefer de o sayfaya değil,hesap sayfasına gidiyor..az kaldı aklımı oynatmama :'((((

  4. Yakında kravattan iççamaşırı bile yaparlar, her şekle girdi vallahi. Bu paspas da çok güzel olmuş, arkadaşımın dediği gibi çocuklara oyun halısı olur bu. Paylaşımın için sağol.

  5. ah canım figen ablam aynı sorunu bizlerde yaşıyoruz üzülme dikkat edersen neredeyse hepimizin yorumlarında bir düşüş oldu yorum yazdığım pek çok yazıya yorum eklendi diyo ama sonra baktığımda yorum falan yok yazmadımmı acaba oluyorum bunlarda geçer heralde galibi sanursam.

  7. çok güzel bir fikir. kıravat olmasa da olur, kravat şekli verdiğimiz kumaşlardan da olur herhalde???? maksat çiçek gibi olmasıysa olur….hem o kadar cıvıl cıvıl olanları nereden bulucaz??? bazılarından iki tane var hem… ben sevdim de bu işi, kendi kendime düşünüp aynı zamanda düşündüklerimi de yazıyorum…..altına kaydırmaz kondurduk mu tamamdır…..paylaşım ve dolayısıyla fikir için teşekkür ederim 03bellindam……..yamalımbohçam, hemen göster o yaptığınızı çok merak ettim….

  8. kızlar hepinizden af diliyorum çünki bunu kıravattan yapmamışlar ben öyle sanmışım yeni yazı ekleyim derken yapılışını buldum yapmak isteyenler BURAYA baksın tekrar özür sizleri yanılttığım için.

  9. evet ya aynen kıravat gibiydi bende yapılışını bulamayınca kıravat sanmışım ama yapılışıyla resmini o kadar ayrı sayfaya koymuşlarki yapılışını bulmamın üstünden neredeyse on gün geçmiş ben napayım.

  10. ben dedimdi ama size:)))) zaten o kravatları kim takar bilmem, o tuhaf geldi bana ilk başta, kumaştan yapalım dedim, meğer o da kumaştan yapmış:))))))

  12. evet sudecim bencede kaymaz dikmek lazım, o sorunlarıda hepimiz yaşıyoruz ama şükürki geçen haftalara göre baya bi azaldı