Patates Kafalar…

-

Patatese resimler çizen Lübnanlı bir sanatçının eserleri insan yüzüyle patates yüzeyleri hakkında ilginç benzerlikleriortaya koyuyor.

Beyrut’ta oturan Lübnanlı sanatçı Ginou Choueiri çalışmalarını anlatırken şöyle diyor:” Ben çarpıcı benzerlikleri nedeniyle insan yüzünü resmetmek için patatesi seçtim. Patatesin bizim yüzümüz gibi gözenekli bir derisi var. Patatesin rengi cildimizle çok benzer. İnsanlar gibi farklı şekilleri var. Bizim gibi canlı ve sonra ölüyor.”

Daha fazla bilgi için buraya bakınız…

5 yorum gelmiş

  1. nazesen

    Korku filmindeki adamlar gibiler hiç kadın yokmu diyecektim.Sabırsızlık etmişim.Patatesi bu kadar güzel renklendiren biri ağıda çizimde ne kadar başarılıdır kimbilir?

  2. Methods

  3. ufudik

    Çok güzeller Methods, teşekkürler. Daha önce Ginou Choueiri’nin bazı eserleri maille gelmişti arkadaşlarımdan görmüş ve çok beğenmiştim. Patates kafalarda sanırım dekupaja benzer bir teknik kullanmış değil mi? Tamamen olmasa da bazı ayrıntılar öyle gibi. Hatta bilgisayarda orijinal çizimleri yayıp uzatmış sanki. Çok ustaca yapmış ama bunları. Patateslere de çok güzel uygulamış. Bütünleştirmiş.Methods çok özel bir şey soracağım tasarım öğrencisi misiniz?Tabi ki yanıtlamayabilirsiniz. :))) Merakımı mazur görünüz. … Siteniz de çok güzel.

  4. Methods

    ufudik, Ginou Choueiri’nin bunları patateslerin üzerine tamamen eliyle yaptığını biliyorum. Tabi teknolojinin nimetlerindende faydalanmış olabilir… Bu konuda net bir bilgim yok.Güzel Sanatlar Fakültesi Resim mezunuyum, ama mezun olalı yıllar oldu :))

Bir Cevap Yazın

Barbie bebek evi yapalım

| | 4 Yorum

Kartondan Kızılderili şapkası yapımı

| | 0 Yorum

Ponpon oyuncak yapımı

| | 0 Yorum

Çocuk etkinlikleri: kağıttan timsah yapımı

Çocuk etkinlikleri: kağıttan çilek yapımı

| | 0 Yorum

Çocuk etkinlikleri; kral tacı yapımı

Çocuk etkinlikleri; kartondan gemi yapımı

| | 0 Yorum

Kağıttan orkide çiçeği yapımı

| | 0 Yorum

Kartondan keçe hayvanlı çerçeve yapımı

| | 0 Yorum

Çocuk etkinlikleri; kağıttan bayrak yapımı

| | 0 Yorum

Keçe ve strafordan araba yapımı

| | 0 Yorum

Seramik çileklerden pano yapımı

| | 0 Yorum