Patiklendim

-
Bunlarda benim patiklerim
Bunlarda benim patiklerim

Duydumki 10marifette herkesin bu patiklerden varmış. Çocuklaçocuğun yazısını ve ona yapılan yorumları okuyunca yapacaklarım listesine aldım. Ama vakit yokluğu ve o sıralar öğrencimin annem bunlardan örüyor, almak ister misiniz demesi benide patiklendirdi. Patiklerim gelince diğer arkadaşların patiklerini aradım, yazıma ekledim.cocuklacocuk,ooo papatya,nrhnmrl,haydimutfaga,makhina,38ela,hepimiz güle güle giyelim.

12 yorum gelmiş

  1. Figen abla

    şu haliyle çok garip görünüyor..ama ayağa giydiğinde,ayaktaki duruşuna,zerafetine inanamıyorsunuz..bu patikten bende de var..her gören bayılıyor…

  2. acemihobici

    kız sütyen sandım ben onları ilk baktığımda:)))noooooolur ayağına giy de resmini çek, çok merak ettim, ayakta nasıl patiğe dönüşüyor görmem lazım….

  3. acemihobici

    aaaaaaa, hokus pokus gibi resmen, harika birşey, sağol figenim beni aydınlattığın için:))) güle güle giyinin ikiniz de…

  4. DenDenAk

    Teşekkürler acemihobici.Bu arada bu patiklerden yayınlayıp link vermediğim arkadaşlar 10 marifetin arama kısmında çıkmadığı için vermemişimdir. Benim hatam yok ( biraz önce dnaharikasinın yaptıklarınada rastladım).

  5. banuca

    Ben bu patiği hatırlıyorum senin blogunda mı gördüm? Hediye filan olarak geçiyordu. Üşendim şimdi bloguna bakmaya :))Derya Baykal sayesinde benim de var bu patiklerden, hatta birkaç tane de örüp verdiklerimiz var… Güzel oturuyor ayağa ama.

  6. DenDenAk

    Çocuklaçocuk ne kadar dikkatlisin. Sanırım aynı kişiye ait, o patiklerde çok hoş. Bu arada ikiside lila, Figen abla lila seviyor anlaşılan

  7. DenDenAk

    Çocuklaçocuk, bu patiklerden haberim senin yazın sayesinde oldu, yapayım dedim yapamadan hazırını buldum, zaten boncukda işleyemem sabır işi. ayrıyla iğneyle maceralarım hiç hoş değil, geçen gün iki düğme diktim dikiş kutumdan iki tane düşmüş. Eşimden bir telefon ben okuldayken ayağıma iğne battı diye kükrüyor, sonra kanepeye oturdu bir ay daha. Neyseki ucuz atlattık. Benim iğneyle ne işim olur diye atlattım ama başka kim yapacak oda meçhul.

Bir Cevap Yazın

Keçeden bebek pandufu yapımı

| | 1 Yorum

Herkese merhabalar, keçeden çok cici bir bebek pandufu çalıştım. Sahibesi daha 1 aylık, bu cicileri kışın giyecek inşallah İlk olarak kalıbını çıkarıyoruz ve her parçadan ikişer adet çizip, kesiyoruz. Şekilde...