Patiklerden Bebek Şekeri

-
Patiklerden bebek şekeri
Patiklerden bebek şekeri

Minik minik patiklerden bebek şekeri yapma fikri aylar önce hamileyken, bebeğimi kaybetmeden önce aklıma gelmişti.. Kendi bebeğime yapmak nasip olmadı ama çok sevdiğim arkadaşım da benle aynı zamanda hamile olunca ona yapmaya karar verdim.. Yaklaşık 100 adet minik patikler ördüm. Hasırdan kutuyu da tüllerle süsledik.. Ayrıntılar burda, benim bloğumda..

7 yorum gelmiş

  1. pamucuk

    bu kadar benzerlik olur bende şimdi açtım şokkkkk oldum resmen :)biraz daha değişik benim yazımdaki patikçiklerden.

  2. nurkaya

    pamucuk bloguma bakarsan uzun sure once bu çalışmaya başladığımı görürsün.. senden sonra yapmış olamam az değil 100 küsür patik ördüm..diğer yorum yazanlara da tsk ederim. begenmenize sevindim..

  3. pamucuk

    galiba yanlış anlaşıldım.yazdıklarımı okudum ama yanlış anlaşılacak cümleler de kurmamışım.neden bu kadar bozuldunuz anlamadım.emeğe saygım sonsuz.ben benzerliğe şaşırdım.üstelik benim yazımda ki patikler benim emeğim değil çok sevdiğim bir komşumuzun bebeği için yaptığı patiklerdi.fikir olsun diye gönderdim 10 marifete.yine de çalışmalarınızda başarılar.

Bir Cevap Yazın