Cumartesi, Aralık 3, 2016

13 YORUMLAR

  1. Çok güzel olmuşlar ya.. Ellerine sağlık. Peki yumurtalar gerçek mi? Gerçekse içlerini nasıl boşalttın. Gerçek değilse nereden satın aldın sevgili Bahar. Kesinlikle ben de yapmak istiyorum. Dekupaj muhteşem bir uğraşı. Elimde peçeteler evin içinde dolaşıp eşya arıyorum. Herşeye uygulamak istiyorum. Bence de herkes denemeli.

  2. nas ı ya link mi sen mi yaptınnn ben link sandım:))güven ablanın yazdıgı yazacaktım şimdi 10 tane yumurtayı ahh bahar ahh:)))))))))

    Güvencim evet bunlar bildiğimiz gerçek yumurta. Bir bıçak yardımıyla yumurtanın sivri taraflarına bir kaç kez vuruyorum. İlk başlarda bikaç tanesi çatladı, heba oldu ama, yaptıkça elin de hangi ayarda vurman gerektiğine alışıyo. İki tarafı deldikten sonra- yalnız çok küçük olmayacak delikler, yoksa boşalmıyo- bi taraftan tüm gücünle üflüyosun, diğer taraftan yumurtanın içi saniyeler içinde boşalıyor. İlk yaparken bikaç yumurtanın içine şırıngayla alçı doldurdum aslında güzel bir yöntem, hem sıradan bir yumurtadan daha ağır oluyor hem de daha tok duruyor. Ama kuruması epey vakit alıyor, bir de kururken mutlaka o deliklerden akma yapıyor. Sonra vazgeçtim alçıdan, dediğim gibi alışınca yumurtanın elinde kırılma riski azalıyor. Ben ilk başladığımda evdeki yumurtaların hepsi sarıydı, o yüzden önce beyaza boyayıp sonra dekupaj yaptım. Sonra beyaz yumurtalarla çalıştım, elbette daha kolay. Ama yeni bir tutkal çıkmış, ondan aldım, bu tutkalla artık koyu zeminlere de dekupaj yapılabiliyormuş. Bilsem sarı yumurtaları bir de beyaza boyamakla uğraşmazdım:))

  4. Yeni tutkal mı çıkmış ? Markasını versene. Bu beyaza boyama işleri pek bi zaman alıyor hakikaten. Yaptıklarına bayıldım. Açıklamaların için ayrıca teşekkür ederim hem de çok teşekkür ederim.Benim endişem, boş yumurtaların dekupaj yaptıktan sonra kırılma ihtimalinden kaynaklanıyor. Ama tutkal ve peçetenin yumurtayı sağlamlaştırdığını düşünürsek bu risk hemen hemen hiç yok gibi.. Değil mi?Ellerin dert görmesin Bahar. Çok çok güzel olmuşlar.

  5. Çok teşekkürler Güven, şu an ofisteyim eve gidince bakıp yazarım markasını, dediğin gibi kırılmaz, zaten koy dursun bir bibloyla aynı risk altında yani:))