Peçete ile şişe süsleme

-

evdeki balzamik sirke şişesini buradan artan peçete ile kapladım desenin kenarlarına kontür olarak boyutlu sarı sedefli boya ile geçtim birazda pırıltılar kattım. :)))

32 yorum gelmiş

  1. ufudik

    Güneşedoğru, çok çok şık bir çalışma olmuş. En az gazeteliğin kadar şık duruyor. Ellerine sağlık….

  2. gunesedogru

    sevgili farfin, başakça, ditay, acemihobici, figen, mtnaz, dolunay, ufudik beğenilerinize teşekkürler ederim ameliyat sonrası iyi geldi iltifatlarınız, eksik olmayın ))şişe kapağı konusunda çok haklısın acemi; sprey boyayla halletmeliydim :))selamlar sevgiler herkese

  3. mavisofra

    ablacım bilmedigimden soruyorum balzamik hiç almadım nası bi tadı var evde kimse sevmiyo sirke ama ben kendime ayrı katıyorum salataya

  4. gunesedogru

    amanda amann kızlar hal hatır etmekteler :))) gayet iyiyim teşekkürler sizlerle olmak güzel …mavişim;Aromalı, güzel ve hoş kokan anlamına gelen Balzamik Sirke, özenle seçilen Mürefte yöresi kırmızı üzümlerinden üretilir.Çok meşakkatli yapım süreci balzamik sirkenin lezzetinin temelini oluşturur.Balzamik Sirke, meşe fıçılarda mayalanan üzüm sirkesinin en az 2 yıl boyunca bekletilerek, olgunlaştırılması ile elde edilir. Ayrıca siyah rengini oluşturan karamelle zenginleştirilir.Salatalar, zeytinyağlılar, et ve kebap çeşitlerinin terbiyesi gibi klasik sirkeyi kullandığımız her alanda lezzet arttırıcı olarak kullanılır.burda da konuyla ilgili daha aydınlatıcı bir makale var bilginize :))

  5. mavisofra

    amanda aman bu faydalı bilgi için çok teşekkkür ederim.ben balzamiksiz salata yemem deseydin gidip alcaktım:)))))))))elma sirkem bitene kadar beklemedeyim şuan:)))))))

  6. farfin

    bir kere daha tutabiliyormuyuz bu yazıyı acaba,9 kişi tutmuş ben 6. sırada tutmuşum,10.da ben olmak istiyorum ama mümkünmüdür güneşedoğrum:D

Bir Cevap Yazın