14 yorum gelmiş

  1. kondor

    Doğal taşları yapıştırmakta kullanılan fileyle

    nasıl yahu ben hiç böyle birşey duymamışım. peçeteliğe bakamadım bilmeyince buna takıldım.

  2. artemis921

    Ben 7 yıl kadar mermer ve doğal taşların işlenip yer ve duvar karosu yapıldığı fabrikalarda çalıştım. Bu file dediğim malzemeyle de orada tanıştım – şiir gibi oldu :)) Taşlar kalıplara dizilip file, baly benzeri bir yapıştırıcıyla taşlara yapıştırılıyor ve kuruynca kalıp çıkartılıyor taşlar da fileye yapışmış olarak kalıyor. İşte bu file, o file. Ama daha sonra nalburlarda da gördüm.

  3. bbuket

    çok ilginç bende fileye takıldım nalburlardan ne diye sorucaz adı ne bu filenin. bu arada ellerinize sağlık.

  4. 1gece

    ben bunlardan iki yıl önce yapmıştım. Malzemesini de çiçekçi dükkanından aldım, çiçekçilerde süsleme amacıyla rengarenk var bunlardan. adam bana kumaş gibi bir rulo (10 metre falan olabilir) vermişti sanırım o zaman 10 ytl idi ama o kadar çok ki bir sürü duruyor hala. Ben 1 m den 5-6 pecetelik ve sofralarda kullanmak için pecete halkalarından (6 lı takımlar halinde) yapmıştım. Neyse aynı şekilde kare parçayı kenarlarını kurdela ile geçip, iki köşesinden çiçekle tutturarak pecete halkası da oluyor takım halinde çok şık.

  5. asyayaren

    sineklik teli sandım ilk başta ama değilmiş…..patronuma sordum…….şöyle anlattı;hani kayalıklardan yollara taş düşer, o kayalıklarda çok yüksek olduğu için duvar örülemez ya … hıh işte o kayalığın üstüne bunu atarlar üstüne çimento püskürtürler…… sonra tel hem küçük parçaları tutarak kayalığa yapışır hemde püskürtülen çimento sayesinde üzerine yapıştırlan taşlar tutar …..dedi:))))bilmem doğrumu….adını oda bilmiyomuş:))))güncelleme:ha unutuyordum artemis peçeteliğin çok hoş olmuş canım.sineklik telinden de yapılır snaırsam..

  6. asyayaren

    aaa evet aynı anda yazmışız yok okumamıştım şimdi okudum …olabilir senin dediğin telden birgece ama sanki artesmiisn teli gerçekten sıva tutucu tel gibi kalın .. inşaat frmasında çalıştığım için karşılaşmıştım bir kere patron anlatıncada kannat getirdim.. ama tabiki çiçekçilerdeki tellerlede pek ala olabilir.

  7. artemis921

    Arkadaşlar çiçekçilerde aranjman yapmak için kullanılan malzemeyi biliyorum ama bu ondan değil. Asyacım doğal taşları yapıştırmak için kullanılıyo deyince sanırım yanlış anladın. Öyle de kullanılıyordur fakat yukarıdaki açıklamamı okumadın sanırım. Sineklik telinden yada onun yerini tutabilecek bir malzemeden olabilir tabii. Yeter ki dik duracak bir malzeme olsun. Kare şeklinde kesip ben bunu 31*31 yapmıştım, kenarlarını kurdeleyle temizleyip üç ucunu biraraya getirip bir de çiçek taktık mı alın size bir peçetelik. Zor birşey değil.

  8. 1gece

    allah allah ısrarla aynısı diyorum ben ama siz bilirsiniz, çünkü bunlar da her çiçekçide olmuyor ve oldukça sert

  9. asyayaren

    yooo artemis okudum yazdığını… her neyse çok da önemli değil kısacası,

    Sineklik telinden yada onun yerini tutabilecek bir malzemeden olabilir tabii. Yeter ki dik duracak bir malzeme olsun.

    kafi….:))

  10. artemis921

    1gece diyor ki;allah allah ısrarla aynısı diyorum ben ama siz bilirsiniz, çünkü bunlar da her çiçekçide olmuyor ve oldukça sert

    1 gece kızma tamam senin dediğin gibi olsun. Arkadaşlar bu file malzemeyi nalburlardan ve çiçekçilerden temin edebilirsiniz :)))

  11. 1gece

    ay yok canım kızmadım siz bilirsiniz diye sakin olduğum için yazmıştım teşekkür ederim yine de alakanıza efendim

Bir Cevap Yazın

Yakma çiçek süslemeli banyo aksesuarları

| | 0 Yorum

Yakma çiçekli saç aksesuarları

| | 0 Yorum

Yakma çiçek nasıl yapılır, nerelerde kullanılır?

| | 2 Yorum

Yakma çiçeklerden neler yapabiliriz?

| | 3 Yorum

Kurdela ve boncuktan çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Kurdeleden kırmızı gül nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

En pratik kumaş çiçek yapımı örnekleri

| | 0 Yorum

Patchwork kumaştan çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Organze kurdeleden kolay gül yapımı

| | 0 Yorum

Kumaştan yoyo çiçek yapımı

| | 0 Yorum

İncili yakma çiçekler

| | 2 Yorum

Arı maya konseptli anne-kız taçları

| | 0 Yorum

Video: Kalın keçe ile çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Kurdeleden çiçek anahtarlık

| | 0 Yorum