40 yorum gelmiş

  1. ufudik

    Aaa kapaktaki çalışma çok hoş bir fikir olmuş. Ellerine sağlık arkadaşım, deseni ve rengi de çok güzel. Güle güle kullan.

  2. akoni

    sevgili güneşe doğru, inanın hayran kaldım bu kadar mı? güzel olur. renk, desen harikaa… ellerinize sağlık, çok beğendim..

  3. kondor

    kapakta fikir tamamda desen klasik olmuş sana yakıştıramadım güneşedoğru çiçek böcek işlerine girmezdin sen. bi neoklasik dönememe rastladı:) nedir o? klasik mi? şeklindede yazabilirim tabii

  4. gunesedogru

    kondor kardeş ;lütfen olayı klasik ve dramatik hale getirme :)))) (kafiye için yazdım) bakanlıktan genelge geldi herkes peçete yapsın yapmayana önce kınama, sonra açığa alma gibi cezalar vereceğiz diye buyurmuşlar e mecburen bende sicilim bozulmasın diye….. ( zavallı memur smiley)akonı, sarıkurdelem siz kondoro bakmayın :))) beğenmeniz beni çoook mutlu etti.

  5. gunesedogru

    sevgili kriizantem; bocukları yapıştırmada pek başarılı olduğum söylenemez sanırım tutkalı daha yoğun sürmeliydim arada boşluklar kaldı sence vernikten sonra düzelir mi ? ne tür vernik kullanmıştın ?

  6. kriizantem

    Vernik değilde o boncuk yapıştırıcısını üzerine bolca sıkmıştım.Kuruyunca şefaflaşıyorya, ayrıca vernik kullanmadım üzeri için.Tam olarak şöyle yapmıştık kursta. O boncuk yapıştıcısını sıktım, şeffaf boncukları boşaltıp, bir fırça yardımıyla yaymıştım.O kalan boşluklara tekrar boncuk yapıştırırsan olur bence.

  7. Benden

    Çok güzel olmuş… Aslında fotoğrafta kapak çok net anlaşılmıyor. Belki bu beadosphere olayına yabancı olanlar bu boncukların ne işe yaradığını fotoğraftan çok iyi anlamamış olabilirler. Ama eminim çok güzel parlıyordur.Pek beğendik vesselam :))

  8. saatoniki

    hâla yapılıyor mu bunlardan? diye cümleye girecektim, ki girmiş oldum zaten, arada yorumları okuyunca genelge gelmiş olduğunu öğrendim de cebime attım sert yorumumu.:) acaba bunlardan yapan memurların derecesi aöf bitirmiş gibi yükseliyo mu?

  9. gunesedogru

    saat12 işkence ve gaz odası uygulaması da var çoluk çocuk okur dıye yazmamıştım :))) genelge böle bişi yani :)) 1. derecenin 4.kademesi yolda dediler bana, bende “aa ben zaten 1. dereceyim emekliyim hemde” dedim :)))benden, sibelmerve, yamalı teşekkürler

  10. farfin

    harika olmuş hele boncuk olayı süper,çok hoşuma gitti o soft görüntü,kutunun tamamınıda boncuklu yapabilirmiştin.Bi keresinde bende tutkalla yapıştırmaya kalkmıştım ahşap kutuya renkli cam boncukları,tabi bizde teknik ne arar,olmamıştı,daha sonra kazımıştım boncukları kutu kurtulsun diye:)

  11. aslimavi

    bu kutu ancak benim boyutlarıma göre farfin:)) ellerinize saglık sadece çalışmanız degil kutuda çok güzelmiş efendim:)

Bir Cevap Yazın

Tığ işi çiçek motifi nasıl yapılır?

| | 1 Yorum

Tığ işi katlı çiçek yapımı

| | 2 Yorum

Tığ işi çiçek motifi yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Eski kot pantolondan hediye paketi

| | 0 Yorum

Örgü yama nasıl yapılır?

| | Örgü yama nasıl yapılır? için yorumlar kapalı

Tığ işi papatya nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Örgü küpe yapımı

| | 0 Yorum

Sürprizli örgü kırlent

| | 3 Yorum

Örgü gül yapımı

| | 0 Yorum

Amigurumi saksılı çiçek yapımı

| | 0 Yorum