Pembe beyaz örgü bebek elbisesi

-

Pembe beyaz renklerde sade ve şık bir örgü bebek elbisesi yaptım. Zarif görünmüyor mu sizce de? Nasıl yapıldığını da anlatmaya çalıştım. Umarım yardımı olur: Örmeye elbisenin eteğinden başlıyoruz. İstediğimiz uzunlukta tığ işi zincir çekiyoruz. Elbisenizin büyüklüğüne göre bunu ayarlayabilirsiniz. Bu zincirin üstüne 3 zincir çekip batarak sonuna kara geliyoruz:

Geri dönüp deliklerin içine birer tane zincir çekerek 3 trabzan yapıyoruz. Sonraki deliğe bir zincir çekip batıyoruz, bir zincir çekip diğer deliğe 3 trabzan daha yapıyoruz. Sıra sonuna kadar bu işlemi sürdürüyoruz.
Sonraki sırada 3 zincir çekip 3 trabzanın ortada olanına batıyoruz. 3 zincir çekip 3’lü trabzanların arasındaki deliğe batıyoruz. Bunu sıra sonuna kadar devam ettiriyoruz:
İşte bu şekilde, 1 sıra trabzanları 1 sıra da delikleri oluşturan zincirler şeklinde eteği örmeye devam ediyoruz.  3. sıranın başında iki kenardan ve örgünün ortasından 3 sırada bir eksiltmeler yapıyoruz. Böylece etek şeklini veriyoruz.
Bu robalı bir elbise. Bu nedenle belden biraz yukarıya kadar örüp beyaz ipe geçiyoruz. Ben ip rengi değiştirmeden önce eteğin iki sırasını trabzan ördüm. Üst kısmı da tamamen trabzanla ördüm. İki sıradan sonra kol eksiltmelerini yaptım. 7. sıraya gelince 11 trabzan yaptım ve döndüm. Kol askısını 4 sıra olarak düşündüm. Aynısını diğer taraf için de yaptım. Arka tarafta askıya kadar 5 sıra ördüm. Arka kol askılarını 8 sıra ördüm. İstediğiniz yerde düğme deliklerini bırakmayı unutmayın.
Örgünün yanlarını tığ ile birleştirdim. Birleşim olmayan yerlerden sık iğne ile geçtim. Kurdele ile süsledim.

9 yorum gelmiş

  1. merkas

    mavisofra Allah oğluna ve kızına sağlıklı ,hayırlı ömür versin .oğlunu da hayırlısıyla kucağına alırsın inşaallah.benim iki oğlum var ama kız elbisesi örmekten vazgeçemiyorum.xvaveylax teşekkürler, beğemene sevindim.

  2. dolunay82

    ne şeker olmuş.merkas oğlun olmasına rağmen örgü örmene hatta kızçeler örmenede ayrıca sevindim.hevesini gidermiş olursun.çokda güzel modelmiş.benim 2 kızım var ama olmasaydı bile yinede bir şeyler yapadım herhalde kızlar iiçin:))mavi sofra sanada yine sağlıkla ve kolaylıkla bebeğine kavuşmanı diliyorum.

Bir Cevap Yazın

El örgüsü bebek elbisesi

| | 1 Yorum

Ayıcıklı örgü bebek elbisesi

| | 3 Yorum

Fare aplikeli örgü bebek elbisesi

| | 2 Yorum

Dalgalı jile örgü bebek elbisesi

| | 0 Yorum

Bebekler için pembe örgü elbise modeli

| | 0 Yorum

Şirin mi şirin örgü bebek elbisesi

| | 4 Yorum