Pembe Kalpler

-

runner modelleri
Bu pembe kalpli örtü yeni dikiş-nakış makinemle ilk aplike çalışmam. O yüzden hataları var, yakından bakınca fark edebileceğiniz gibi. Ama olsun, ben yaparken çok keyif aldım. Seve seve kullanacağım bu işimi, onu yaparken nasıl zorlandığımı, makinenin özelliklerini öğrenebilmek için kullanma kılavuzunu nasıl karıştırdığımı, makineyi nasıl kurcaladığımı ve nakış ayağını çıkarıp dikiş ayağını takmak için bir saat uğraştığımı hatırlayacağım baktıkça. Aslında bu tasarım da biraz derme çatma, keçe aplike çiçeklerim ziyan olmasın diye bir yere uydurayım niyetiyle kotarılmış bir tasarım. Olsun, o benim baş tacım :) Daha ayrıntılı görmek isterseniz bloğuma beklerim.

runner modelleri

4 yorum gelmiş

  1. fiamma1

    bence en iyisini yapmışsın bol kurcalamakla, herşeyin bir ilki var elin alıştıkça o gördüğün hatalar giderilir nasılsa, buradan hiç belli değil, iyi gunşlerde kullan.

  2. ehlikeyf66

    Sevgili Fiamma, işin ilginç yanı artık nakış bile bilgisayarla. Ben bilgisayarıma yüklediğim nakış programıyla işi klavyede çözüyorum, sonrasını makineye gönderiyorum, yapıyor. Bu iyi midir kötü müdür? Bilemiyorum. Alet işler el öğünür misali. Teşekkür ederim yorumun ve destekleyici sözlerin için.

Bir Cevap Yazın

ehlikeyf66

Bodrum'da yaşıyor. Kumaşları, nakış makinesini, kurdeleleri, fiyonkları ve renkleri çok seviyor. Tasarlayıp gerçekleştirme süreci ve birilerinin ortaya çıkan bu işi beğenmesi onu mutlu ediyor. Elle yapılan işlerin o işleri yapan kişinin ruhundan, kişiliğinden bir öz taşıdığına ve el işlerini özel kıldığına inanıyor.

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum