Pazar, Aralık 4, 2016
Pembe lohusa taç ve konuşma balonları

Pembe lohusa taç ve konuşma balonları

0

pembe-keceden-lohusa-taclari
Merhaba arkadaşlar, sizlerle ilk denemem olan lohusa taçlarımı ve konuşma balonlarımı paylaşmak istedim. Keçe işleri gerçekten emek isteyen işler, örgü kadar kolay olmadıgı kesin. Ama kızım için değerdi ve çok zevk alarak yaptım, doğumdan sonra sipariş alır mıyım bilmiyorum ama bunun için sizzix keçe kesme makinesi kesinlikle şart, çünkü bu harfleri kesmek gerçekten imkansız… Belki 10marifet ailesi bir gün bu makine için de yarışma düzenler, ne dersiniz? :) Neyse şimdilik yarışmaları değil de doğuma kalan günlerimi saymaktayımi korku heyecan stres panik her şey mevcut :( Umarım her şey yolunda gider ve sizlerle bir çok örgümü ve etkinliklerimi paylaşabilirim, hepinizi öpüyorum dualarınızı bekliyorum ….

pembe-keceden-lohusa-aksesuarlari

Paylaş
laylayhobim
El işine dair herşeyi seviyorum. Yeni hobiler edinmeyi ve başarabilmek için titizlikle çalışmayı daha sonrasında duyduğum övgüleri seviyorum. Laylay hobim olarak bu ise 2 yıl önce başladim amigurumi üzerine bir cok oyuncaklar urettim fakat anladimki benim icin hobi birtek amigurumi olamaz ve çesitli hobi alanlarinada el atmaya başladim :) Daha 1 buçuk yıllık evliyim ve hamileyim kızımı sabırsızlıkla beklemekteyim. Kızımın Elvin'imin bana uğur getireceğine inanıyorum. Hayatı tüm olumsuzlukkara rağmen sevmek gerekir hayat kısa kuşlar uçuyor..... sevgiyle kalın. . .