Pembe Örgü Çanta

-

Bu çantaya bayıldım.

embir

9 yorum gelmiş

  1. embir

    Nedret ablacım resmi merak ettim mail adresimi postadan yolluyorum. Oraya gönderebilirseniz çok sevinirim. Ben yine kitap ayracı yaptım ondan sesim soluğum çıkmadı :))

  2. sesiber

    Çok güzel gerçekten de o şişler aksesuar amaçlı orada duracak mı? Duracaksa ilmekler kaçmaz mı? Durmayacaksa birşeyler yapıp durduralım mı? Çünkü çok yakışmış oraya…

  3. dilevser

    bencede o şişler oraya ne çok yakışmış öyle.. bence zate oraya yapıştırılmışmı birşey yapılmış kalmış orda onlar :) onlarda farketmiştir güzel olduğunu..

  4. embir

    bende şişli olduğu için çok beğenmiştim. Acaba ilmeklerin olduğu yerler kolalansa (yani böyle birşey yapılabiliyorsa) şişler oraya takılır, nasıl olsa bu örgü çantası ya şiş lazım olunca da çıkartılır. Olmaz mı?

  5. banumina

    çanta çok güzel çok şirin. benim de en sevdiğim örnektir nohut modeli. yapması, örmesi çok zevkli ve böylede şirin oluyor. ama şişler öyle kalırsa birinin bi yerine batma riski de var. en güzeli tahta, uçsuz şiş gibi bişeye monte edilebilir bence.

  6. embir

    ay biraz magnet yaptım çok eğlendim, şimdi de kırmızılama işlemi için buraya geldim. Arkadaşlar benim bloga yorum bırakan bir arkadaş (adını yazmamış bilemedim) burada deveden aksesuar görmüş daha önce ama şimdi bulamıyormuş. Ben görmedim ama gören bilen varsa o yazıya bir yorum yazarsa arkadaşımız burayı takip ediyormuş o deve aksesuarına bakacakmış.

Bir Cevap Yazın