Cumartesi, Aralık 3, 2016
Pembe Örgü Çanta

9 YORUMLAR

  1. Nedret ablacım resmi merak ettim mail adresimi postadan yolluyorum. Oraya gönderebilirseniz çok sevinirim. Ben yine kitap ayracı yaptım ondan sesim soluğum çıkmadı :))

  2. Çok güzel gerçekten de o şişler aksesuar amaçlı orada duracak mı? Duracaksa ilmekler kaçmaz mı? Durmayacaksa birşeyler yapıp durduralım mı? Çünkü çok yakışmış oraya…

  3. bencede o şişler oraya ne çok yakışmış öyle.. bence zate oraya yapıştırılmışmı birşey yapılmış kalmış orda onlar :) onlarda farketmiştir güzel olduğunu..

  4. bende şişli olduğu için çok beğenmiştim. Acaba ilmeklerin olduğu yerler kolalansa (yani böyle birşey yapılabiliyorsa) şişler oraya takılır, nasıl olsa bu örgü çantası ya şiş lazım olunca da çıkartılır. Olmaz mı?

  5. çanta çok güzel çok şirin. benim de en sevdiğim örnektir nohut modeli. yapması, örmesi çok zevkli ve böylede şirin oluyor. ama şişler öyle kalırsa birinin bi yerine batma riski de var. en güzeli tahta, uçsuz şiş gibi bişeye monte edilebilir bence.

  6. ay biraz magnet yaptım çok eğlendim, şimdi de kırmızılama işlemi için buraya geldim. Arkadaşlar benim bloga yorum bırakan bir arkadaş (adını yazmamış bilemedim) burada deveden aksesuar görmüş daha önce ama şimdi bulamıyormuş. Ben görmedim ama gören bilen varsa o yazıya bir yorum yazarsa arkadaşımız burayı takip ediyormuş o deve aksesuarına bakacakmış.