Pempe prenses temalı bebek hastane çıkış seti

-

pembe-prensesli-bebek-hastane-cikis-seti-1
Eveeet işte minnak bir prenses için özenle hazırlanan pembe hastane seti. Set içinde kapı süsü, takı yastığı, lohusa tacı, terliği ve bebek bandından oluşan üçlü set, lohusa bardak süsleri, foto albümü, kuvez ve kolonya şişesi için minik ve büyük boy prenses bebekler ve prensesli emzik zinciri yer almakata. Kapı süsü prensesli balkabaklı olarak tasarlandı, boyutları oldukça büyüktür. Kapı süsüne uygun ışıltılı, incili ve kristal taçlı Rapunzel saçlı prenses bebekler kartlı olarak tasarlandı. Aynı konseptte lohusa şerbet bardakları için arkası lastikli bardak süsleri yapıldı.Bebeklerin her birinin yüz ifadeleri tek tek elde dikilerek yapıldı.Foto albümü büyük boyutlarda 500 lük foto albümü kullanılarak yapıldı.Foto albümde gipür ve broşar kullanıldı.Elyaf ve saten kumaşla kaplandı. Lohusa tacı saten kumaş kaplamalı olarak ve ithal düğme ve inciler kullanılarak yapıldı. Lohusa terliği saten kumaşla kaplandı ve üzerinde taçla uyumlu ithal prenses temalı düğmeler ve inciler kullanıldı. Bebek bandı istek dahilinde boş bırakıldı. Takı yastığında kapı süsüne uyumlu incili taç kullanıldı. Güpür, inci ve çiçeklerle süslendi. Müşterinin isteğiyle kolonya şişesi için minik boy, bebek yatağı için büyük boy prenses yapıldı ve konsepte uygun emzik zinciri yapıldı. Hepsi ve daha fazlası için bana Bebek Tasarım Ürünleri sayfamdan ulaşabilirsiniz. Ayrıntılar sayfamda mevcut.

pembe-prenses-bebek-sekeri-modeli-2

pembe-prenses-bebek-sekeri-modeli-3

pembe-prenses-bebek-sekeri-modeli-4

pembe-prenses-bebek-sekeri-modeli

pembe-prensesli-bebek-ani-defteri-2

pembe-prensesli-bebek-ani-defteri

pembe-prensesli-bebek-odasi-kapi-susu-modeli

pembe-prensesli-bebek-taki-yastigi

pembe-prensesli-emzik-zinciri

pembe-prensesli-lohusa-taci

pembe-prensesli-lohusa-terlikleri-1

pembe-prensesli-lohusa-terlikleri

pembe-bebek-hastane-cikis-takimi-2

pembe-bebek-hastane-cikis-takimi

2 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

oznurr

Mavi süslemeli anne&oğul seti

| | 0 Yorum

Anne bebek pembe hastane çıkış takımı

| | 0 Yorum

Teddy ayıcıklı erkek bebek tulum takımı

| | 0 Yorum

Ebeveyn ve çocuk aile seti

| | 0 Yorum

Abla kardeş takımı

| | 1 Yorum

Mint yeşili hastane çıkış tulum seti

| | 0 Yorum