Perşembe, Aralık 8, 2016
pembe siyah erkek süveteri :)

pembe siyah erkek süveteri :)

9
erkek süveteri
erkek süveteri

arkadaşlar bu benim eşime ördüğüm süveter. eşim giyim konusunda çok seçicidir kolay kolay bişey beğenmez. hele el örgüsü hayatta giymez Dİ… :) taaa ki ben bu süveteri örene kadar.bunun içine toz pembe bi gömleği var onu giyiyor ve çok seviyor. tamamı bana ait değil bu eserin annem yaradım etti tabiki :) beğendiniz mi??

erkek süveteri
erkek süveteri
erkek süveteri
erkek süveteri

9 YORUMLAR

  1. işte örgüde en sevdiğim desenlerden biri.. biri de kar desenidir.. Çok güzel olmuş güle güle giysin eşin… şımartmak lazım arada kocaları :)

  2. ellerine sağlık arkadaşım marifetli anne marifetli hal e tabi marifetli bir adaş ( ben oluyorum:))) tabikiii sevgili baharrrr sende marifetli olacaksın

  3. ellerine sağlık canım el örgüsü gibi olmamış ki çok güzel hazır gibi marifet annelerden genlerle geçiyor herhalde eşinde ii günlerde giysin

  4. teşekkürler arkadaşlar :) selmacım sağol canım :)nedukcum beğenmene sevindim.dilevsercim benimkide giymezdi evlendikten sonra alıştı, ben alıştırdım :) sende değiştirirsin merak etme :)baharcım baharlar hep becerikli olur demi hehhee:)yaprak engin annemin elini aldım evet ondan geçti banada :)

  5. sen şanslısın alışmış, benim ki giyince kaşınıyor sivileceleniyor canım malesef.. hazır kazak almak bile zulüm :)

  6. ayy oda çok kötü bişey ya kış geldimi kazak giyilir ama demi oh sıcacık:)) Allah sana kolaylık versin evlendikten sonra dilevserciğim :)