Pembe tülden kız bebek odası kapı süsü

-

pembe-tulden-firfirli-kurdeleli-kiz-bebek-odasi-kapi-susu

Birkaç gün önce harika bir haber aldım.Yeğenimin bebişi dünyamıza gelmiş. Büyük hala olarak ona hediyeler hazırladım. Bir tanesi de bu pembe tüllü, büzgülü, kurdeleli, taşlı kız bebek odası kapı süsü. Tütü yapar gibi kullandım pembe tülleri halkanın etrafında. Pembe kurdeleler ve tülün üzerine yapıştırdığım taşlar ile de bu kapı süsünü süsledim. Siz de kız bebek odaları için böyle sade, yapımı kolay, şık bir bebek kapı süsü hazırlayabilirsiniz. Resimde gördüğünüz gibi hoş bir kapı süsü modeli yapabilir ve bebeği olan sevdiklerinize hediye edebilirsiniz.

37 yorum gelmiş

  1. gonuldenele

    ÇOK TEŞEKKÜRLER ARKADAŞLAR.BUGÜN BEBİŞİMİZ 1 HAFTALIK OLDU.VE İLK RESİMLERİ GÖNDERDİLER Bİ BAKIN ŞİRİNLİĞİNE …

  2. bizimgibiler

    Çok şeker bir bebek allah nazardan saklasın. Ömrü de ismi gibi aydınlık ve uzun olsun. Cicileri de çok güzel ellerine sağlık.

  3. gonuldenele

    adadenizi diyor ki;çok güzel. mutlu, dilediği gibi yaşasın inşallah. Gelirsin artık İzmir’e bebişi görmeye

    Ah gelmemmi..yazı iple çekiyorum.Çocukların okul durumu olmasa hemen dökülürdüm yollara ..

  4. birdost71

    ay hediyelerin kadar güneş bebek de çok tatlıymış.allah analı babalı büyütsün…hayırlı ömürler versin…

  5. fiamma1

    Sevgili gonuldenele, hayırlı uğurlu olsun ,pek tatlı allah nazarlardan korusun analı babalı, şanslı ve sağlıklı büyüsün:))

  6. esinsel

    canım benim çok tatlı,allah bağışlasın.hep çoook mutlu…çoook sağlıklı…çoook başarılı…ismi gibi pırıl pırıl aydınlık bir ömrü olsun:))

  7. kriizantem

    Çok şekermiş bebeğiniz. Bayılırım yeni doğmuş bebeğe, mis gibi kokarlar. Allah hayırlı, sağlıklı, uzun ömür versin inşallah.Halasının yaptığı cicilerde pek şeker olmuşlar, güneş hanıma yakışmışlar..

  8. kondor

    kapı süsünün ortasına babasıyla annesi bir fotolarını koysunlar kızları güneş gibi hep etraflarında ışıldasın inşallah. Sade ama alımlı olsun gönüldenele halasının yaptığı süs gibi.

  9. fiamma1

    Sevgili gonuldeneleciğim bizde de var bir tane dunya tatlısı 5. ayına giriyor 3 mayısta,ellerim kaşınıyor dokunamadığım zaman, gözlerim doluyor. Çok zor mesafeler olması arada, simdi aklıma estimi gidip seviyorum,bol ol resim cekip donuyorum ama:( onu da yaşadık yıllarca, hem de en ağır şekilde… Allah tez zamanda seni de kavustursun, sık sık yanında ol insallah :)

  10. gonuldenele

    Sevgili Kondor;önerin çok güzel.Dileklerinde…Ben ortaya minik peluştan pembeli bir oyuncak sarkıtmayı düşündüm ama çıkıp alma fırsatım olmadı.Resim güzel yakışır..öyle yapsınlar söyleyim.

  11. gonuldenele

    Sevgili fiamma…çok teşekkürler canım.Çok seviliyorlar gerçekten.Dedimki yeğenime; bak halacım ben gelince sıka sıka,yoğura yoğura severim ona göre…daha bi haftalık bebek …diyorki hala bende öpüyorum ,sıkıyorum.:)))alışacak yani bizimki..

  12. fiamma1

    Bebekte oyle sevilir zaten ama ben opmem yanaktan ,gidıktan falan,kıyamıyorum:) selulitli bacaklar ,tombiş ayaklar yetiyorda artıyor bana:)))altı açılsın diye nobetteyim, herkeste tembihli:))

  13. nazesen

    Tanrı nazardan saklasın,hayatı güneş gibi pırıl pırıl geçsin umarım çok şeker.Bebek görmeyi özlemişiz.Bende teyze olsam hiç fena olmayacak.

Bir Cevap Yazın