Pembe ve Mavi Çiçekli Toka

-

Bu tokaya bayıldım.. Belkide bayana çok yakıştırmamdandır.. Kır düğünlerinde gelinler içinde uygun olabilir. Diğer resimler için içeri buyrun

daha fazlası için

38 yorum gelmiş

  1. pinkly

    bu bayanın saç aksesuarları çok güzel favori, ben de daha önce birkaçını burada paylaşmıştım :) gerçekten bayana da yakışıyor, güzel bir bayan, saç rengi de çok hoş bence :))

  2. pinkly

    aslimavi diyor ki;:)) olabilir tabi de senin sac rengin güzeldi ya.

    yok daha değiştirmem zaten, ama denenecek saç rengi listeme aldım :)) pembe bile var listemde :)))

  3. absynthe

    benim iki üç ay önce saçlarım bu renkti :D ama bakımı acayip zor, ilk defa açtırmıştım saçlarımı, ve çok güçlü kalın telli olmalarına rağmen lastik gibi oldular, dökülmeye başladılar :( dibinden koyu renk çıkınca da hiç hoş durmuyodu sarışın olmak lazımmış bu rengi denemek için. şimdi kumrala döndüm ama gören herkez çok kızdı bakırı değiştirdim diye :D

  4. pinkly

    haklısın absynthe, zordur tabiki. ama çok da güzel bir renk bakır, beyaz tenli olunca çok yakışıyor :)

  5. pinkly

    ben de beyazım :)) o yüzden yakışacağını düşünüyorum. ama işte sürekli boyamak lazım, o dipler çıktımı çok kötü duruyor :) bir de benim saçım çabuk uzar…

  6. pinkly

    mavisofra diyor ki;kızlar beni ve saç rengimi bu kadar begenceginizi ummazdım:P:P

    neymişsin sen maviş :)))

  7. ayme

    ben de her renk denedim.. yeşille mavi kaldı.. pembe de yapmıştım zamanında pinklyyyyy:) çok şekr oluyo tavsiye ederim.. sarıdan sonra açık bi kızıl deneyince bu renge benzer bişi oluyo denemiştim.. şimdi çalışmalarım sarı üzerinde tekrar tekrarr.. kuaförlük de vardır bende:D

  8. pinkly

    ayme diyor ki;pembe de yapmıştım zamanında pinklyyyyy:) çok şekr oluyo tavsiye ederim.

    :(( çok heveslendim şimdi bak.

  9. BynFavori42

    pinkly diyor ki;bu bayanın saç aksesuarları çok güzel favori, ben de daha önce birkaçını burada paylaşmıştım :) gerçekten bayana da yakışıyor, güzel bir bayan, saç rengi de çok hoş bence :))

    bende nerden tanıdık geliyor bu bayan diyorum:) evet bencede saç rengide kendide çok hoş

    ayme diyor ki;saç rengine bayıldım.. aksesuarlar da çok güzel.. yakışmış gerçekten.

    tşkler aymem yorum için

    absynthe diyor ki;tokalar çok güzel, kadın bir afet :)

    bencede:))

    aslimavi diyor ki;saclar güzel poz güzel tokalar güzel:))

    he valla hepsi güzel

  10. BynFavori42

    cikolatamolmadanasla diyor ki;Evt kızın saçlar güzelmişş benim abla da güzel sayılır:))

    yürü git nan:=))))))))

    yokumdiyor diyor ki;kız da saçları da tokası da güzelmiş :)

    eveeett:)

Bir Cevap Yazın

Paylaşırsanız çok makbule geçer:
Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on LinkedIn

Keçeden kedi broş yapımı

| | 0 Yorum

Merhaba dostlar, bir sitede farklı versiyonunu gördüğüm kedi kapı süsünü keçe broş için uyguladım. Hoş bir şey ortaya çıktı ve sizlerle de paylaşmak istedim. Arzu ederseniz daha büyük çalışıp kapı...

Keçe fiyonk yapımı ve hediye kutusu yenileme

| | 0 Yorum

Merhabalar, atmaya kıyamadığınız hediye kutularınız varsa siz de benim gibi değerlendirebilirsiniz. Ben keçe fiyonk çalışarak yaptım bu yenilemeyi. İlk olarak fiyonk yapımı için şablon hazırlıyoruz. Keçe üzerine şablonları yerleştiriyor, çiziyor...