Salı, Aralık 6, 2016

17 YORUMLAR

  1. Ben bayıldım buna yaaa çok süper olmuş ellerine sağlık.Benim de aklım bir yalı hayali dolaşıyor ama nasıl yapabilirim bilmem.Çok sabır ve vakit gerektiren bir iş.Ellerinize sağlık…

  2. Ayyyyyyyyyyyyy ya 2 resim üstteki villa ne kadar güzellll.Neduk Ablam senin arşiv de bayağı bir geniş.Evini çok merak ediyorum…

  3. Haklısın ablacım senin dükkandan çıkasın gelmemiş ama iyiki fotograf çekmişsin ama benimde sayfadan ayrılasım gelmiyor.İçine düşecek gibi bakıyormuşum :))))

  4. hepinize çok teşekkür ederim…neduk yaa bende bayılıyorum onlara resimler için çok saol zaten bebeişim biraz büyüsün ilk yapıcam iş öyle ev eşyaları ve içi dışı olan her yöden tam bir eve benzeyen bi yapı yapmak istiyorum ve haftalardır senin koyduğun resimler gibi resimler olan siteleri araştırıken bu 10marifet sitesini buldum…ben o banyo küvetlerini lavoboları felan polimerkil ile yapmayı şünüyorum koltukları dolapları felan kumaşları ben dikmek istiyorum.ah o malzemeler bende olsa bi ev yapardım oooo..bu arada neduk bakma böyle yalılar yaptığıma piyangodan para çıksa o kadar lüks bi hayat istemem fazla mal göz cıkarır bi evim biarabam olsun yeter :P :))))….iki adette annemde var onların fotosunuda çekicem.

  5. Heyy..cok guzel olmuss..ellerine saglik:)))Minyatuurrr ahhh..benim en buyuk sevgim..bu arada minyatur maket siparisi vermek istersenizhttp://aslibayulgen.blogspot.com adresime bakabilirsiniz..ben bizzat yapiyorum:)Sevgiler,Asli Eratac

  6. Gerçekten çok güzel olmuş.elinize sağlık Betulym.Bende rölyefe bu yıl başlamış bir 10 marifetçi olarak ilk dağ evimi bitirdim.Perşembe sokakevine başlıyacağız.3.iş yalı olacak.Çok heyecan verici bir kurs bu.İyiki yazılmışım diyorum.ama Neduk iyiki çekmişsiniz bu fotoğrafları bende bayıldım.Gerçi bende Parise gittiğimde neden gezmedim minyatür dükkanlarını diye kızdım kendime.Abayülgen hemen bakacağım maketlere.

  7. ay ya çok güzel olmuş ellerinize sağlık rölyefe yazılmayı çok istiyordum ama kurslar hafta içi bana uymuyor ufaklıkta ancak okula başlayınca evde kendi kendine yapılabilecek bişey değil galiba güle güle kullanın :=)

  8. çokkkk güzel olmuş canım ellerine sağlık neduk abla senin miniklerde çok şirinler yaaa… benim elimde malzemem olsa maket yapmam ki oynarım ben bunlala yahu :P

  9. yalımı beğenip yorum yazan herkese tek tek çok teşekkür ederim elelriniz dert görmesin..nrhnmrl evde kendi kendinede yapılabilinecek bi iş ama önce öğrenmek gerek sonrası senin hayal gücüne kalmış…1 gece bu yalımda aslında çokta ayrıntı yok ..prenses rukiye yalısı diye bir yalı koymuştum siteye o benim aylarımı aldı..ama bu 4-5 günde tamamlanmıştı :)))