27 yorum gelmiş

  1. Allahım Allahım yorumu tam yazdım göndericem küt birşey oldu yok oldu…tekrarlıyorumEmbir ,harika şeyler buluyor ve öyle enteresan şeyler yapıyorsun ki hızına yetişemiyorum.Ellerine sağlıkbu arada burada beğendiğim herşeyi yapmak istiyorum ama liste o kadar uzadı ki…bu çanta kızıma gitsin o zaman

  2. :) pembe ve mor renkleri pek kullanmasamda sayende artık gözüme güzel görünmeye başladılar, geçen gün bi baktım aa aldığı kurdelalar pembe :)pembe örgü çanta güzel ama bence arkadaki o benekli çanta daha güzel:)

  3. yorum yazmada ben de zorluk çekiyorum birkaç gündür bu çanta da sevimli ama ben arkadakini beğendim desem

  4. tamam o zaman iki çantadan da yapalım :))Lavantincim çok teşekkürler, mutlu ettin beni.Yorum yazma işleminde bir sorun var sanırım hepimizin yazdığı yorumlar göndere bastıktan sonra yok olduğuna göre,S12 help please :))

  5. evet yorum yazmada hatta üyelikle sitede kalmada bile bir problem var.. sürekli tekrar giriş yapıyorum..peki embir arkadaki o çantanın malzemesi ne ki, sert bir plastik gibi görünüyor…

  6. Dlevseer benim aklıma şey geldi. Hani plastik kutular oluyor ya koçtaş da falan var. Kendimiz kenarlarını takıp kutu yapıyoruz. İşte onun gibi bir şeyle yapılabilir sanki.

  7. sürekli tekrar giriş yapıyorum..

    galiba pilli serverları 10marifet üyelerinin aktif katılımına dayanamıyor artık e sayımız da arttı

  8. Ben çantalardan çok arkadaki bahçenin yeşiline baktım desem? Ayıp etmiş olurmuyum? Beton binaların arasında kala kala bahçe özledim yaaa. Otlayasım geldi.:)))

  9. hmm evet embir yapılabilir öyle bir koçtaş yapmak lazım, hem bayadır gitmiyorum da:) bu yarı şeffaf form benim çok hoşuma gider hep. hem de puantiyeler falan :) çıkçak bundan bir şey ama bakalım torba, kutu sonuç ne olur?Neyse, cidden pembe çanta çok hoş, hem kalın şiş çabucak yapılır birşey.. :)

  10. boncuk hanım a katılıyorum, bende yeşili özlüyorum :(iki sene önceye kadar bahçesi olan bir evde otururduk, önde çiçekler arkada domates salatalık :) o zaman aklıma gelmezdi özleyeceğim ah aahhh…

  11. Nedret ablacım valla yorum yazıyorum o kadar bari linklerini verin, bizim yazımızı değil kendiniz iki kelam edin diye yok olmuyor. Bir ara Miray yapardı bende onun gibi yapıcam yakında. Metin kısmının başına bu yazı 10marifet.org için hazırlanmıştır ibaresini koycam.Dilevsercim senin o domateslerle salatalıkların kokusu taaa burnuma kadar geldi. Olsa da yesek. Bende emekli olunca bahçeli bir ev istiyorum. Bir tanede köpeğim olsun :)) bende iste iste bitmez hobi dükkanım da olsun istiyorum. Bugün cuma belki kabul olur.

  12. İnşallah olur canım Allah gönlüne göre versin… Bende özlüyorum o domatesleri ne yalan söliim.. Bend eçok şey istiyorum :) Kendi işimi yapayım, istiyorum böyle herşeyi yapayım :) bi elimde boya bi elimde tığ :)

  13. ah dilevser ne olcak bizim bu istek arzularımız bazen kızıyorum kendime millet işsiz iş arıyor bende işim varken başka şey istiyorum.

  14. nedukcum, belirttiğin siteye bir göz attım neredeyse aynı gün aynı işleri yayımlıyor. :((Ama “yorumlar” kısmında dikkatimi çeken;Küçükseyhler, yaptığı işini ,ondan izinsiz yayınladığı için kınıyorEsran da sitesine yönlendirdiği için teşekkür ediyor.ben de gerçekten yorum yapamıyorum bana göre ikisi dehaklı gibi ?????? :))

  15. allah allah, tam çanta için birşeyler yazacakken yorumları okuyunca aklım o siteye kaydı.embircim senin çantaları gördükçe,evdeki kazaklara başka başka bakmaya başladım:))hadi ben kaçtım,şu siteye bir uzanayım.

  16. pes yani !!! madem herşey 10marifetten alıntı,neden blog açma ihtiyacı duydular ki?isimden dolayı reklam alma amacı ile mi?yoksa benim bilmediğim başka birşey mi var?

  17. valla bende şimdi baktı bunlar yine hepsini yayınlamamış örgüdantel diye bir site var onlar herşeyi dakikasında yayınlıyor. Bizim verdiğimiz linklerde kendi anasayfasına yönlendiriyor. Google adsense yazdım, bu siteye reklam vemeyin diye. Ufff sinir oluyorum.

  18. Bende baktım şimdi , benim bir tane yaptığım yok. Hüngür hüngürrrrrrr demekki beğenmemişler.Burdan çalıp yayınlıyorlar madem niye benimkilerden hiç koymuyorlar, haksızlık bu dimi ama:)))

  19. Ay cidden çok sinir bozucu ya… bunu tanımlayacak söz bile yok yani…Ben bu sitede gezdikçe isteklerim de artıyor embir napçaz:) işimiz gücümüz var çok şükür de ben yakında dalcam bu işlere sanırım ..

  20. geç ladığın kabahat dilevsercim, bu hafta kendimi yorgun hissetmeme rağmen akşamları oturduğum yerde bir iki şey yapıyorum nasıl mutlu oluyorum anlatamam. Ha bu arada eşime bir atkı başlamıştım bir karış ördüm öylece duruyor :)) Keçelerimi bırakamıyorum yahu. Kafamda ise bir dünya proje var. İşten izin alabilsem bütün gün oturcam (yani yaklaşık bir hafta) kes, biç, dik, boya, tak, ör, yapıştır….)Son birşey de yaptığınız çalışmaları yayınlarken fotonun üzerine blog adresinizi, nickinizi falan yazın arkadaşlar, ben aslında yazmasını sevmiyordum ama bu hırsızlık olayları sebebiyle kenarına, kıyısına iliştiriyorum embir diye :)

  21. evet yazmak lazım aslında.. ama onun bile o kadar çok hilesi var ki yine de yazalım haklısın.. gerçi benim bloğum yok ama bulurum yazcak bişi :)ben işe öğlen gidiyorum, geç geliyorum ama bak bu saate kadar oturuyorum.. :) ben de boş durmam pek ama beğenmeyip başa dönmek zaman törpüsü sanki…

  22. 10marifet için dilevserden olabilir zaten bi burası var :)bu arada çanta da arkadaki renki torba da hala çok güzel:)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Küçük örgü çanta modelleri – atölyecimcime

| | 0 Yorum

Penye ipten örgü çanta tarifi

| | 0 Yorum

Boncuklu tığ işi çanta yapımı

| | 0 Yorum

Üçgen örgü çanta

| | 3 Yorum

Sarı örgü çanta

| | 2 Yorum