Pencerede ayıcık kapı süsü

-

kapı süsü
Merhaba, bu da eski siparişlerden pencerede ayıcık adlı kapı süsüm. Bu modelden sonrası aynı model kapı süsü, sadece ayıcık yerine prenses, balerin figürü yaptıranlar oldu. Devamı için buraya tık tık, blogumda ve el emeği albümlerimde.

kapı süsü

kapı süsü

kapı süsü

7 yorum gelmiş

  1. aylar

    Bu bebek kapı süsü yaparken pencereli kapı süsü yapmayı tercih ettim. Ayıcıklı kapı süsü yerine keçe prenses, rapunzel figürü da yer alabilir, bu ürün hem hastane odası süslemesinde hem kız bebek odasında keçe kapı süsü olaak ta kullanılabilir. Ayrıca kelebekli kapı süsü olarak ta tasarlanabilir yada tamamen yoyo çiçekli kapı süsü olarak ta :)

  2. munures

  3. shane

    her zamanki gibi nefis bir süs olmuş, adıyla da tam benlik ;)

    sevgili aylar, üstteki yorumun içeriğini desteklemek durumundayım. lütfen özellikle sipariş, kargo gibi satış bilgilerini içeren yorumlar yapmamaya çalışalım. yazılar içinde bunlara yer vermiyoruz, yorumlarda da aynı yolu izlemeliyiz.

    genel bir bilgiyi yineleyeyim: 10marifet bir satış sitesi değil ama tabii ki sizlerin blog ve site adreslerine link vermek, google aramasını böylelikle desteklemek öncelikli amaçlarımızdan. satışlarınıza bu şekilde destek verdiğimizi umuyoruz. ama 10marifet içeriğinde ilk elden satış bilgisi olmamasını tercih ediyoruz.

    anlayışınız için hepinize teşekkür ederiz.

  4. munures

  5. munures

  6. aylar

    DUYURU: lütfen bu model pencere kapı süsü sipariş ederken sonradan ürünü teslim aldığınızda ”Aslında ben balerindeki gibi tamamen ahşap penceresi olan bir kapı süsü istedim diye demeyin. Daha önce bu tür pencereli kapı süsüm için (bu model – http://10marifet.org/yazi/pencerede-bade-prenses-kapi-susu/) şöyle anlatım yazmıştım: ”Aynı kapı süsü modeli bu sefer Bade prensesi için yaptım. Konsept aynı: ahşap çerçeve, kartondan beyaz kanatlar…”
    Yani ürün anlatımda yazıyorum, bu pencereyi ahşap çerçeveden yapıp kanatları sert, beyaz kartondan yapıyorum diye. http://10marifet.org/yazi/pencerede-balerin-kapi-susu/ bunun gibi penceresi olan bir kapı süsü ortası ahşap çerçeveden ve kanatları da kalın kartondan yapıyorum. Lütfen ürünü sipariş ederken BEĞENDİĞİNİZ MODELİN DOĞRU BİR GÖRSELİ YOLLAYINIZ. Önce bir görseli yolayıp sonradan ”başka ahşap pencere bekliyordum” demeniz dikkate alnmayacaktır. Çünkü iş işten geçmiş oluyor.

  7. aylar

    munures, hangi yan tarafta olan yorumlardan bahsediyorsunuz, anlamadım? Ben sanal dükkanımda el emekçisi olarak ürünümle ilgili herhangi bir yorum yazmakla özgürüm diye düşünüyorum, kimsenin yerini yada yorum alanını da kaplamış değilim, bence bir yalnışlığınız var :)

Bir Cevap Yazın

aylar

Video: Kalın keçe ile çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden yılbaşı temalı çerçeve yapımı

| | 0 Yorum

Işıltılı çam ağacını kendin yap

| | 0 Yorum

Video: Keçe sabun nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Kanatlı kalp kapı kolu süsü

| | 0 Yorum

Minnie Mouse tacı yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden yelkenli süslemeli kitap ayracı yapımı

| | 0 Yorum