Çarşamba, Mart 29, 2017
Penye paspas nasıl yapılır?

Penye paspas nasıl yapılır?

0

penye-paspas-nasil-orulur-3

Penye örgü paspaslar çok popüler ve şık. Siz de çok beğenmiyor musunuz bu modelleri? Penye paspas yapmak isteyenler için, marifetli arkadaşımız Zeynep Kaşıkçı’nın aktardığı güzel bilgileri derledik ve faydalı bir paylaşım haline getirdik.

Penye paspasımız örerken ilk başta 12 tane 2’li trabzan yapıyoruz. İkinci sırada her deliğe çift batıyoruz, 24 tane 2’li trabzanımız oluyor. 3. sıra 1 tek 1 çift, 4. sıra 2 tek 1 çift, 5. sıra 3 tek 1 çift, 6. sıra 4 tek 1 çift, 7. sıra 5 tek 1 çift, 8. sıra 6 tek 1 çift şeklinde gidiyoruz. Devamında paspası ne kadar büyüteceksek ona göre bu şekilde yavaş yavaş artırma yapmaya devam ediyoruz.

Video ile destekleyelim- penye paspas nasıl örülür videolu anlatım:

Evet, paspasımızı bu şekilde ördükten sonra, çiçekler ile süsleyebiliriz. Zeynep Hanım, bu güzel paspas modelinde tığ işi penye çiçekler kullanmış. Onların yapılışını da güzel bir şekilde aktarmış.

penye-tig-isi-cicek-yapimi penye-tig-isi-cicek-yapimi-1

Penye ipten tığ işi çiçek yapılışı videolu anlatım:

penye-ipten-orgu-paspas-nasil-yapilir

Ve böylece bu güzel penye ipten tığ işi paspasın nasıl yapıldığını öğrenmiş oluyoruz. Zeynep Hanım’ın güzel penye ip paspas ve sepet modellerini görmek için hesabına bakmanızı öneririz:

Instagram – zeynep_kasikci

screen-shot-2016-11-24-at-15-35-57