Peplum Modasına Kendin Dik Yorumu

-

elbise dikişi
Son dönem yeniden moda olan “peplum”ları (yani bildiğiniz bele takılan fırfırlar – ama adı peplum’muş işte – öğren çekirge öğren :P ) ne zamandır denemek için fırsat bekliyordum.
Ancak bu güzelim tasarım detayları her vücut tipinin harcı değil ne yazık ki. Yarı bacağım kadar mankenlerin üzerinde şahane duruyor da kendi üzerimdeki olası görünümünden derinden derine endişe ediyordum. Sonunda orasından çekiştirip, burasından yapıştırıp bu çok hoşuma giden modayı ucundan da olsa kendi zevkime ve kendi vücut tipime göre uydurmayı başardım (….yani umarım! :) )
Bu peplumları en stratejik yerleştirme yönteminin verev ve asimetrik olması gerektiği düşüncesiyle kendime en uygun elbise modelini Burda dergisinden buldum.
İşte sonuçlar:

elbise dikişi
Doğru açıyı bulmak için öyle uğraştım ki, bu sırada “peplumları taksak da mı saklasak, takmasak da mı saklasak” diye tekerleme takıldı aklıma :)

elbise dikişi
Ben çıkan sonuçlardan memnunum. Fırıl fırıl bir bahar elbisesi oldu bana :) Siz de kendi elbiselerinizi “peplumlamak” isterseniz koşa koşa buraya gelin derim :P www.kendindik.com

elbise dikişi

8 yorum gelmiş

  1. yagmuryurek

  2. shane

    çok yakışmış size :) çok keyifli geldi bana, siz de sevmişsiniz belli. yine harika, yine harika. elinize aklınıza sağlık.

  3. xmadame

    öğreniyoruz öğreniyoruz sayende :) peplum haa dur ben bunu toplum içinde cümlede kullanayım da havam olsun :D

  4. senayatilgan

    Evet çok güzel olmuş bende çok beğendim, güle güle kullan…Bu arada peplum konusunda xmadame’ye katılıyorum cümle içinde kullanmalıyım bunu :)

  5. kendindik

    evet evet, topluluk karşısında kullanmalı cümle içinde, akıcı bir türkçe ile konuşmak için de her sabah 20 kez arka arkaya “peplumu taksak da mı saklasak, takmasak da mı saklasak” tekerlemesini tekrarlamalı! :)

    yorum yazan herkese teşekkür ederim tekrar :)

Bir Cevap Yazın

kendindik

irem ne yapar? keyifle yaşar... gün gelir muhteşem tasarım kıyafetleri mevcut kazancıyla almasının aya gitmesi kadar olası olmasına çok bozulur ve 'artık istediğim kıyafetleri kendim dikmeliyim' der. sorun şudur ki, daha önce hiç dikiş dikmemiştir. içinin sesini dinler... ve bir de youtube'u. başlar dikmeye... o günden beri bulduğu her fırsatta dikiş dikmektedir :)

Tombul bez bebekli anahtarlıklar

| | 0 Yorum

Kurdeleden toka yapımı

| | 0 Yorum

Tombul kalemlik nasıl dikilir?

| | 4 Yorum

Kumaştan mini ayıcıklı anahtarlık yapımı

| | 0 Yorum

Anne kız takım saç aksesuarları

| | 0 Yorum

Fermuarlı kumaş kalemlikler

| | 3 Yorum

Şeffaf kemer

| | 0 Yorum

Kapitone seccade hurcu

| | 0 Yorum

Kurdeleden toka süsü yapımı

| | 0 Yorum

Kravat inceltme nasıl yapılır?

| | 1 Yorum

Kendi kravatını kendin yap

| | 0 Yorum

Kurdeleden toka yapımı

| | 2 Yorum