perdelik

-

Arkadaşlar; mutfağımıza kendi ellerimle ördüğüm hem sineklik ve hem de perde yaptım. Takdirlerinize sunuyorum güzel olmuş mu?

17 yorum gelmiş

  1. ayme

    sen benim teyzemin kızı falan mısın ??? fatmaaaaaaaa.. aynısııını o da yaptı da.. ama aynısıııı. mutfağına hemde.. ellerine sağlık.

  2. yalnizkurt71[pilli_silinen_hesap]

    çok değerli arkadaşlar yorumlarınız için sonsuz teşekkürler.arkadaşlar tek tek sorularınızı cevaplayayım:aslimavi: İp bildiğiniz gibi ince kendir. ve etrafına simli ip ile bağlanmıştır.mavisofra: bir tek resim var.ayme: ben teyzenin kızı değilim.nalana: ben kız değilim.kendinize iyi bakın.

  3. mtnaz11

    Tebrik ediyorum.Ellerinize sağlık.Ayrıca bir erkek arkadaştan bu sabır ve el becerisini görmüş olmakta ayrıca takdire şayan olduğunuzu düşündürdü.İyi gübnlerde kullanın.

  4. yalnizkurt71[pilli_silinen_hesap]

    yorumlarınız ve sizler çok değerli arkadaşlarsınız. Allah hepinizden razı olsun. Kendinize iyi bakınız…Sibel tunay kardeşim ayrıntılı bilgi istemişinİŞTE AYRINTILAR:1. 50 adet 3,5 metre ip kendir.2. Bu kendiri tivsitiyorsun. resimde de görüldüğü üzere3. bu ipleri tek tek resimde de görüldüğü üzere tivsitilmiş kendir ipler ve sim ipleri ile kumaş parçaları ile birbirine bağlıyorsun. hepsi bittikten sonra bir kumaş ile bir araya getirip dikiyorsun. işte sizlere bir perde.

  5. sibeltunay

    1.50 Yİ hiç anlamadım.Çok ilginç bir yapım.Hangi yörenin?Bu perdenin adına ne deniyor?Kendiri tiftikliyoruz içine sim katıyoruz diyorsunuz sonra tüle nasıl bağlanıyor?Yakın resim olsa çözeceğiz.Tekrar teşekkürler.

  6. yalnizkurt71[pilli_silinen_hesap]

    sibeltunay kardeşim; dikkatiniz için teşekkürler bende sonradan gördüm. 1.50 yi neden yazdığımı bende hatırlamıyorum.

  7. yalnizkurt71[pilli_silinen_hesap]

    yorumlarınız için sonsuz teşekkürler…

Bir Cevap Yazın