Peri’den Bir Öncesi ve Sonrası Projesi (yatak odası yenilemesi)

-
MARİFETLİ PERİ
MARİFETLİ PERİ

Öncesi- sonrası yazıları hep hoşuma gitmiştir. Bu sefer de ben böyle bir projeyi beğenilerinize sunuyorum.

MARİFETLİ PERİ
MARİFETLİ PERİ

Biz sonuçtan çok memnun kaldık. Değişimin hikayesini okumak ve fotoğrafların büyük hallerini görmek isterseniz buyrun efendim.Unutmadan, aslında bu yatak örtüsü ayrı bir yazı konusu ama, onu da beğenilerinize sunuyorum. Annemin, emeğine değer biçilemez marifeti…

MARİFETLİ PERİ
MARİFETLİ PERİ

22 yorum gelmiş

  1. mavisofra

    marifetli peri eline saglık çok güzel olmuş duvar kagıdın yatak örtüsüde bi harika:)duvar kagıdını nerden alnınız siz mi kapladınız:) ama harika olmuş odanın havası degişmiş

  2. sserapp

    Sarı Melek, teşekkür ederim.Mavisofra, duvar kağıdını yapı marketten aldık. Hem de çok ucuza mal ettik. Tek tük kalanları bir sepette toplamışlar. Onların arasından seçtik. Kendimiz yaptık. Çok teşekkürler.Farfin, çok teşekkür ederim:)03bellinda, nickimi eşim koydu yanlış anlaşılmasın:) Çok teşekkür ederim.

  3. acemihobici

    çok güzel olmuş, oda tamamen değişmiş, hatta sanki yatak odası takımının rengi bile değişmiş gibi gözüküyor duvar rengi değişince, ellerine sağlık:)

  4. sserapp

    Acemihobici, yatak odam epey aydınlık bir oda, duvarın koyu renk olması ışığı dengeledi. İyi oldu:) Teşekkür ederim.Gönüldenele, teşekkür ederim, eve gelenler de beğenip hevesleniyorlar:)

  5. DenDenAk

    çok güzel olmuş duvar kağıtlarını her zaman çok severim zaten,yatak örtüsü çok ilgimi çekti yazısını yayınlamanızı bekliyorum

  6. sserapp

    Denden’cim, beğenmene sevindim. Örtü için ayrı bir yazı yayınlamayı düşünmüyordum. Blogumda daha yakın fotoğrafları ve biraz da açıklaması var canım.

  7. verina

    mutlu olmalısınız da çünkü çok güzell. ilgilendiğim iki konuda -örgü ve dekorasyon- farklı kapılar actınız. duvar kağıdı üstü işleme-süsleme pek yapılmıs bir şey değildi ama eğer fikrinizi çalmama izin verirseniz ben de yapmak isterim :)

  8. sserapp

    Verina çok teşekkür ederim. Blogumda da yazdığım gibi, duvar kağıdını tek tük kalanların içinden seçtiğimiz için, mecburen böyle bir kombinasyon ortaya çıkardık. Çiçekli duvar kağıdı ve düz duvar kağıdını birlikte kullandık.Senin kasettiğin farklı birşey sanırım. Yani fikir tamamen senin:) Yaparsan paylaş lütfen.

Bir Cevap Yazın

sserapp

Marifetli Peri

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum