Peri’den Doğum Günlerine Detaylar

-
MARİFETLİ PERİ
MARİFETLİ PERİ

Çocukların doğum günü davetiyesini kendiniz de hazırlayabilirsiniz. Sevdiğiniz bir resmin yazıcıdan çıktısını alıp, değişik şekillerde süsleyebilirsiniz. Bu kartlar uzakta olanlara, bebek haberi vermek için de kullanılabilir. Belki küçük bir fotoğraf da yapıştırılabilir. Ben bu kartları arkadaşımın oğluna doğum günü davetiyesi olarak hazırladım.Daha önce de isim kartı hazırlamıştım, o da burada.

MARİFETLİ PERİ
MARİFETLİ PERİ

Biraz kurdele ve silikon tabancası yetti. Arkadaşım çok beğendi :) Doğum günü için, Ömer’e ve yeğenim Kemal Ege’ye bir yazı da hazırladım.

MARİFETLİ PERİ
MARİFETLİ PERİ
MARİFETLİ PERİ
MARİFETLİ PERİ

İyi ki doğdunuz minikler… :)

8 yorum gelmiş

  1. sserapp

    Mavisofracım, teşekkür ederim. Bora Bey’e yaparsan kızına da yap, kıskanmasın. Kızlar için de pembelisi de yapılabilir.Çikolata, çok teşekkür ederim. Bebişler için birşeyler yapmayı çok seviyorum.

  2. nalana

    çok ciciler ellerine sağlık perim..çelebiden kopya ettim:)naapayım hislerime tercüman olup benden önce davranmış,yabancım değil kızmaz diimi?

  3. sserapp

    Alonenes, teşekkür ederim.Çelebi’cim, sağol canım.Nalan Ablacım, çok teşekkür ederim:)Sesi kuşum, teşekkür ederim:)Ayrıca, Nalan ablam, Sesim çok alemsiniz:))

Bir Cevap Yazın

sserapp

Marifetli Peri