Cumartesi, Aralık 10, 2016
Peri’den Yine Süsleme Projesi

Peri’den Yine Süsleme Projesi

27
Marifetli Peri
Marifetli Peri

Yapışkanlı folyo ile yapılacaklar listenize bir de bunu ekleyin. Ben şekilli delgeç ile yaptım ama farklı desenler makasla da kesilebilir. Şu sözü çok seviyorum; küçük bir değişiklik, büyük bir mutluluktur… Açıklaması blogum Marifetli Peri’de…

Marifetli Peri
Marifetli Peri
Marifetli Peri
Marifetli Peri

27 YORUMLAR

  1. Hep zamansızlıktan sızlanan benim gibiler için güzel bir fikir bu:) Aslında uygun malzeme ve yaratıcılıkla çok az zamanda da güzel şeyler yapılabileceğini gösterdin. Teşekkürler arkadaşım.

  2. Cadıkazanı, Racine, Mtnaz11, Alonenes, DenDenAk, Sergun, Bizimgibiler, Shuba, Çelebi74 teşekkür ederim hepinize :) Beğenmenize çok sevindim.Nereden aldığıma gelince; büyük kırtasiyelerde de var ama ben Carrefour’dan aldım. İnternetten de sipariş verebilirsiniz. Ve gördüm ki daha uygun :) Şekilli delgeç yazınca google amcaya, bütün çeşitleri çıkıyor önünüze.

  3. Morkiraz, baktım verdiğiniz linke. Gerçekten güzel ve tam bana göre:) Fakat kaygan yüzeylere tutacağını sanmıyorum. Yine de düşüneceğim bunu. Çok teşekkürler.

  4. neredeyse bir sene olacakmış bu yaptığın ben yeni görüyorum marifetliperim ,ellerine sağlık ama bloğu karıştırıp yerini bulmam lazım tıkladığımda ana sayfa karşıma çıkıyor zira ellerine sağlık çok hoş görünüyor

  5. ben de alıcam, şekil şekil delip her yere yapıştırıcam, çok kolaymış bu, vaktim çok yok ama buna yeter, teşekkür ederim arkadaşım, ellerine sağlık çok güzel olmuş:)))

  6. Nurhan’cım, niye öyle yapmışım bilmiyorum. Benim gözümden kaçtığı gibi editörlerimin de gözünden kaçmış:) Bir yıl sonra da olsa beğenmene çok sevindim. Çok teşekkür ederim. Fakat bilgisayarın ekranı değişti ve süslerim de gitti:( Yenisini yapacağım. Linki burada.Acemihobici’m, al tabi. Çok çeşitli şekilleri var. Kardeşimin eşi bununla mutfaktaki cam kavanozlarını süsledi. Fikir olur belki sana da:) Çok teşekkür ederim Işıl’cım:)Sesiber’im, teşekkür ederim canım. Keçe kalın ve esnek olduğundan olmamıştır. Yapışkanlı folyoda bile zorlanıyor. Sonuçta kağıt için yapılmış, ama bizden korkulur:)Eski günlerdeki gibi hissettim ve sevindim:) Özlemişim…