Peri’nin Kabartma Kaşıklığı ve Tepsisi

-
MARİFETLİ PERİ
MARİFETLİ PERİ

Bu kaşıklıkları ve tepsileri anneler günü için yapmıştım. Bütün detaylarıyla blogumda anlattım.Ayrıca dekupaj resimleri bulamayanlara MÜJDE! Dekupaj Resimleri blogumuzda hem bu çalışmada kullandığım resimleri hem de daha fazlasını bulabileceksiniz.

MARİFETLİ PERİ
MARİFETLİ PERİ
MARİFETLİ PERİ
MARİFETLİ PERİ

Diğer hamur kabartmalı çalışmalarım:EkmeklikMandal Magnetler

sserapp

Marifetli Peri

16 yorum gelmiş

  1. mavisofra

    ortancalara bayılırımmmmmm nefisss olmuş bunlarrr bişeyide kötü yap :)))))))))))) serapcım bu tepsiler ahşapmıydıı bloga akıyorum hemen:))))

  2. sserapp

    Bahar006, çok teşekkür ederim:)Belgin’cim, çok teşekkür ederim canım:)Mavi’cim, ben de bayılıyorum bu çiçeklere. Çok teşekkür ederim. Ne güzel yaptığım herşeyi beğeniyorsun:) Evet tepsiler bildiğimiz mdf ahşap tepsi.Resimleri Dekupaj Resimleri blogunda bulabilirsiniz.

  3. mavisofra

    yakından inceledim serapcımm iki annede yapmışsınn ayırmamışsın buda çok güzel ayrıca cnm ısrarla anlamadıgım bişey var bu desenleri hamurun üzerinde açıp yapıştıyorsun böyle kabarıık duruyor dogrumu anlıyorum bilmiyorum ki ya :))

  4. sserapp

    Güneşedoğru’cum, ben teşekkür ederim:) Ben unutmuşum senin blogunu ve tanımıyormuşum gibiyorum yapmışım dün:)İnşallah işine yarayan resimler bulursun blogda.Noblesse, çok teşekkür ederim:)Mavisofra’cım, çok doğru anlamışsın canım. Havayla kuruyan hamur kullanılıyor. Açılıp, kağıt üzerine yapıştırılıyor. En iyisi yapım aşamalarını gösterdiğim linki ekleyeyim ben:)

  5. kittycat

    çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık gözüm gönlüm açıldı :)dekupaj resimleri için de çok teşekkür ederim çok işime yarayacaklar

  6. sserapp

    Nalan’cım, burda da buluştuk ne güzel:) Çok teşekkür ederim.Bugün canım sıkkındı, iyi geldi sözlerin. Kedim hastalandı durumu kötü:(Kittycat, çok teşekkür ederim:) Umarım işinize yararlar.

  7. :( Çok üzüldüm, ne kadar üzüldüğünü de anlayabiliyorum çünkü benim de bir köpeğim var, insanın evladı gibi oluyorlar.Umarım geçer, bir şeyi kalmaz.

  8. sserapp

    Sağol Nalan’cım. Bugün biraz daha iyi gibi ama hala yürüyemiyor:( Yarın veterineriyle konuşacağız. Belki başka birine daha gösteririz.

Bir Cevap Yazın